Jack Daniel`s

U

Utgatt11378

Gjest
Hva koster en flaske med Jack Daniel`s, fant ikke noe pris på nettet og Arcus , ja de nektet meg innsyn i god Sovjetstil! :eek:
Vh
S

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Men Cathrine,

Hvorfor ønsker du som er avholds å vite prisen på en Jack Daniels??

Gave?? Til et nærstående hankjønn?

Her på HFS har vi jo whiskyeksperter som kan lede deg til den whiskyen som får dette manneben til å tilbe deg som en gudinne!! Ja hvis han da ikke gjør det allerede!? ;)

Uansett hva du spør om er det minst to som kan gi deg gode råd og minst en som vil være uenig ;D Vi kan hjelpe med alt, og vi elsker hunkjønn med interese for HiFi! Du har kommet til "dine egne" og vi stiller selvsagt opp! 8) :D

U

Utgatt11378

Gjest
Ha ha,...nope bare nysgjerrig. Såg et program på plasmaskjermen om denne drikken, og lurte bare på hva noe slikt kostet... 8)

Morro med "cathrine1" som nick...det er drømmeprinsessa mi, selv er jeg hobbyehippie med snabel ;D

Men takk for gode tilbud :-* ;D

Vh

S

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
cathrine1 skrev:
Ha ha,...nope bare nysgjerrig. Såg et program på plasmaskjermen om denne drikken, og lurte bare på hva noe slikt kostet... 8)

Morro med "cathrine1" som nick...det er drømmeprinsessa mi, selv er jeg hobbyehippie med snabel ;D

Men takk for gode tilbud :-* ;D

Vh

S
Det burde være forbud mot nick som er "kjønnsforvirrende!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :p

Når selv "ballhesta", som det kalles på lokalt tungemål, bruker "damenick" går det over alle støvleskafter! :mad: Det får da være måte på likestilling av preferanser!!!!! :eek: :eek:

Savner Komponenten her jeg! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.330
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105
Åiii.
Tenk at man må være registrert for å kunne søke på JD.
Trodde virkelig ikke at dårlig smak var noe som ville fenge PST...
Eller, vent nå litt................
;D

Topp Bunn