Lin, jeg merker meg at du kjemper en standhaftig og god kamp for de kjernesunne verdier på HFS, og ofrer deg for at rettferdigheten skal skje fyldest; jeg merker meg med glede at du ikke anser noe tema som for OT for å fronte denne viktige sak;
mazzy_star skrev:
Høvdingen skrev:
Jeg er fullstendig klar over problemet, og jeg driver og funderer på ulike måte å løse problemet på.
Mvh
Høvdingen
Jeg vil gjerne gjøre deg oppmerksom på et annet problem også. De med usle 1000 innlegg har like mange stjerner som de med 10.000 innlegg
Unnskyld Lydmekk, ikke mening blande meg inn i tråden. Tenkte bare jeg skulle sette fokus på viktigere ting
Lin
Til dette er det bare å applaudere, og glemme mine initiale tanker om at jeg var blitt fargeblind som bare så usle gule stjerner når jeg forventet mer royale nyanser; her trengs Høvdingens fortjenestemedalje i ekslusiv valør om man vil at det skal bli stas å passere Big 10k.
Disse museumsvaktene du nevner er vel for opptatt med å reparere de "driftssikre" fuglekassene sine for å være med på musikk-/hifi-samtaler; man hører sjelden mer fra de iallefall. Selv når man våger seg med kontroversielle påstander som at mer moderne hifi også innimellom kan låte bra.
Mvh Vidar P