Ja, nå er jeg spent!

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
Ja, nå er jeg spent!

Vi er svært glade for aktiviteten du oppviser :)

Mvh. Bjørn

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Ja, nå er jeg spent!

6 stjerner! gratulerer! Uff lang vei til den 6

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
Ja, nå er jeg spent!

Et stykke ja ;D

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
Ja, nå er jeg spent!

65finger skrev:
6 stjerner! gratulerer! Uff lang vei til den 6
Hei,

Mye underlig dette året, den første svarte presidenten i USA og så her på forumet et medlem som har en stjerne mer en Høvdingen, ja det må være mulighetens forum :)

Til Vidar,

Takker for din entuisiasme og seriøse stil, dine innlegg er det lagt arbeid og mening bak, og da passere 10.000 er ikke annet en en bragd.
Ser frem til videre bidrag,

Ha en riktig fin helg

Mvh
Geir

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Ja, nå er jeg spent!

Næ, se der. Nå har du jo fått 6 gullstjerner ( ja, dine er gull, vi andre har gule ;)), og ikke minst tittel æresmedlem. Dette fortjener champagne, og svindyr cognac i ett og samme glass. En kongepjolter er mitt bidrag i all festivasen :)

Jeg for min del har søkt om røde stjerner. Kan gjerne bytte bort 3 gule mot en rød, men Høvdingen har kanskje tatt hevd på de røde (er ikke det litt vel kvinnelig for O'store....???) Kanskje jeg får min røde om sånn ca 9700 innlegg. Håper du, Vidar vil stille opp for rettferdigheten på samme måte som jeg har gjort for deg :).

Forresten, veldig takknemlig for at du tar vare på innlegg fra meg som høvdingen forsøker å fjerne. Tror du, Vidar at dette er et av O'stores middel for å holde meg unna de røde stjernene????

Bon soirèe ;D

Vidar P skrev:
Lin, jeg merker meg at du kjemper en standhaftig og god kamp for de kjernesunne verdier på HFS, og ofrer deg for at rettferdigheten skal skje fyldest; jeg merker meg med glede at du ikke anser noe tema som for OT for å fronte denne viktige sak;

mazzy_star skrev:
Høvdingen skrev:
Jeg er fullstendig klar over problemet, og jeg driver og funderer på ulike måte å løse problemet på.

Mvh
Høvdingen
Jeg vil gjerne gjøre deg oppmerksom på et annet problem også. De med usle 1000 innlegg har like mange stjerner som de med 10.000 innlegg :eek:

Unnskyld Lydmekk, ikke mening blande meg inn i tråden. Tenkte bare jeg skulle sette fokus på viktigere ting ;)

Lin
Til dette er det bare å applaudere, og glemme mine initiale tanker om at jeg var blitt fargeblind som bare så usle gule stjerner når jeg forventet mer royale nyanser; her trengs Høvdingens fortjenestemedalje i ekslusiv valør om man vil at det skal bli stas å passere Big 10k.

Disse museumsvaktene du nevner er vel for opptatt med å reparere de "driftssikre" fuglekassene sine for å være med på musikk-/hifi-samtaler; man hører sjelden mer fra de iallefall. Selv når man våger seg med kontroversielle påstander som at mer moderne hifi også innimellom kan låte bra.

Mvh Vidar P

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ja, nå er jeg spent!

Man takker for alle de vennlige ord; de blir verdsatt i vintermørket. Jeg gjorde en kalkulering; tatt i betraktning av at mitt arbeide har lært meg nødvendigheten av å kakke inn noen relevante linjer ila nær sagt sekunder, så har mine drøye 5 innlegg pr dag ikke tatt mer enn noen minutter.

Derfor har jo noen av de dessverre også en tendens til å måtte redigeres som snarest etter deres innleggelse, når jeg ser hvor krøkkete de ble, beklager det.

Nå ser jeg at mitt trofaste Dell-tastatur på den stasjonære er temmelig slitent; så lurer man jo på om HFS har en fonds- eller legatordning som kan bidra til anskaffelse av nytt tastatur? Med tanke på at det forrige er utslitt her på HFS mener jeg... det var konas forslag forresten, som forøvrig også er registrert bruker her (Hififruen).

Når jeg snakker og skryter om første "æresmedlem" idag så svarer hun "ære eller være"... uten at jeg skjønte det.

EDIT; Lin, er de gull? Jeg trenger en ny MacBook Pro med bedre skjerm enn min ellers utmerkede Dell XPS 1530. Takker for at du har stått ved meg i våre saker, side ved side, i tykt og tynt. Din innsats har ikke gått upåaktet hen, og den som gir en skjerv skal få igjen i tifold, stol på det :)

Mvh Vidar P

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Ja, nå er jeg spent!

Vidar P skrev:
Nei, nå fikk jeg nesten morgenkaffen i vranga her; tror knapt mine egne øyne.

Takker ydmykt for det utviste storsinn, og skal gjøre meg tillitserklæringen som tittelen innebærer verdig! Så til hestene, her skal jobbes. Ha en fin dag!

Mvh Vidar P
Hei Vidar!
Se her ja, gratulerer så mye. Litt av en jobb å nå dit vil jeg mene.
En ting til, har du konvertert til dyrlege ;D

Mvh.KW som får trøste seg med at jeg var før deg på et annet område ;)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ja, nå er jeg spent!

.. og et svært viktig område for den endelige oppvåkning innen hifi og musikk KW!

Mvh Vidar P

H

Hugh

Gjest
Ja, nå er jeg spent!

Skål for deg VidarP. Du har gledet mangt og mange disse årene. Takk.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
Ja, nå er jeg spent!

Vidar P skrev:
.. og et svært viktig område for den endelige oppvåkning innen hifi og musikk KW!

Mvh Vidar P
Vi må nå ut til flere slik at vi kan formidle gleden ved god lyd!

Mvh. Bjørn

Topp Bunn