- Ble medlem
- 05.01.2009
- Antall liker
- 384
Hvem selger Isotek, og hva koster Aquarius som tar over for minisub2?
Regner med gunstig utslagspris, pundet er lavt
Regner med gunstig utslagspris, pundet er lavt
|
LS3/5a skrev:Isotek systems gikk konkurs høsten 2008.
Boet og navnet ble kjøpt av en de som opprinnelig startet firmaet, Keith Martin.
Han hadde solgt seg ut litt tidligere, da det var uenighet om drift og utvikling videre.
Soundgarden var importør når Isotek gikk dukken, om de har tenkt å ta opp ballen igjen vet jeg ikke, men de burde siden produketen fra Isotek er knallbra!!
Visste ikke at Isotek var konkurs... men uansett så er jeg fornøyd med min GII Mini Sub.consen skrev:Stjeler ikke dynamikk fra småapparat som cd-spillere og slikt.
Tunge store effektforsterkere kan miste dynamikk. Spesielt de som har små elektrolyttbanker, for de pulser så mye på nettet og da tror filteret at dette er støy og begrenser pulsstrømmen som skal gi effekt til skarptrommeslag osv.
Men dette høres best på kraftige effektforsterkere. Små effektforsterkere trenger ikke å oppleve noe negativt, eller for å si det på en annen måte, en kan oppleve at summen av det negative mot det positive blir positivt.
En annen ting er at klasse A forsterkere ikke opplever noe dynamikkbrems med et slikt filter. Det er fordi de trekker en helt jevn strøm fra nettet hele tiden. Her vil det da bare oppleves positivt.