Irriterende Lyngdorf

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
akk ja,denne klubben... ;)

Har vært der mange ganger..men aldri båret ut noe derfra...synd de kommer så i heisen her,men jeg må si jeg skjønner eier godt,dette er kjedelig, i allefall når eier bytter ofte som han sier...husk å prut som faen,reduksjonen sier vel litt om avansen :)...greit å tjene men...d

En annen ting med klubben,de sier de lever av god lyd,på plakatene...men de lever visst litt av forsikring også ser det ut til,hver gang jeg har vurdert noe der,kommer selgern med denne utvidet forsikringen som absolutt må vurderes...sikkert greit for enkelte,men uansett gjelder jo kjøpsloven.........det kommer de jo ikke utenom,ikke satt meg inn i hva forsikringen dekker,men det koster penger,og med 2 prs garanti,5 år reklamasjonsrett uansett,er jo fint å ha i ryggen,på sånne produkter...det må vel ligge en grei fortjeneste i forsikringen,da de er så hissige på å selge med den...nesten mer hissige på å få solgt forsikring enn hifi?? ;D

Er det noen som ønsker seg jobb som forsikringsagenter så er det sikkert mulig å oppdrive stillinger i ymse selskaper der og,i dagens arb. marked ;)
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
Registrerer at prisen på Tda2200 har sunket med ca 5000-6000k nå også(gikk opp 4000 for litt siden).Cd-1 gikk 5000 ned i pris.
For oss som eier Lyngdorf utstyr og ikke misforstå meg jeg er strålende fornøyd.Men visst vi skal selge en dag taper vi store penger.Koster jo nå nytt som det 1 år gammelt utstyr kostet for 6mnd siden.
Lyngdorf blir for hi fi folk som liker å bytte og teste litt forskjellig ett rent tap.Vanskelig å bli kvitt også pga. pris rot.
Personlig begynner jeg å miste tiltroen til Lyngdorf.
 
Topp Bunn