iPhone.

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Har hatt min nye iPhone i en uke nå og må si at det er et rimelig fett produkt! ;D ;D Selv om fallhøyden er stor etter den enorme hypen, synes jeg telefonen fungerer aldeles utmerket. Blir spennende å se hvilke programmer som blir tilgjengelig en gang i juni. Selv skulle jeg gjerne hatt iSilo, men det ser heldigvis ut til at det kommer. Da har jeg den perfekte enhet som jeg kan bruke til telefon, sms, oppdatert kalender, all mail, musikk, film, oppslagsverk (iSilo), nettleser, og fjernkontroll til anlegget (når det kommer ordentelige programmer for dette. Jeg vet at det finnes gode løsninger allerede, men jeg venter til det blir programmer tilgjengelig via iTunes).

Alt i ett til enhver tid! ;D

R

Roysen

Gjest
Jeg har litt problemer med Safari når jeg skifter tastatur til norsk. Da avslutter Safari svært ofte.

Mvh
Roysen

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
endelig ny iphone igjen etter et par mnd med elendige Nokia, etter at forrige iphone ble ødelagt. 2000 for 16 gb er gi bort pris. iphone ruler!!!

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Ja det var virkelig et røverkjøp... Jeg gav 2600 for min kjøpt i NY. Hvor finner du så billig iPhone?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
En venn av meg kjøpte de i forrige uke i Connecticut for 375$ per stk. Det var utsolgt overalt i NewYork. Vanlig pris var 500$ + tax ;D ;D

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.314
Hei,

skal til LA i juni og vurderer å kjøpe iphone. Leste gjennom linken for opplåsning i denne tråden, men det virket nokså komplisert, for en enkel sjel som undertegnede.

Jeg vil bruke den som mobil/sms/mms, kamera og nettsurfer (først og fremst itunes). vil gjerne ha norsk tastatur.

finnes det en "for norwegian dummies" guide, eller er det fremdeles den som ligger i denne tråden som gjelder?

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
624
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
BigSwifty skrev:
Hei,

skal til LA i juni og vurderer å kjøpe iphone. Leste gjennom linken for opplåsning i denne tråden, men det virket nokså komplisert, for en enkel sjel som undertegnede.

Jeg vil bruke den som mobil/sms/mms, kamera og nettsurfer (først og fremst itunes). vil gjerne ha norsk tastatur.

finnes det en "for norwegian dummies" guide, eller er det fremdeles den som ligger i denne tråden som gjelder?
Guidene på www.ipod1.no er egentlig veldig greie. De kan virke litt kompliserte, men der er fordi hvert eneste lille skritt på veien er beskrevet. Ved bruk av iPlus i stedet for zipphone er det blitt ennå enklere. ikke vær redd for å prøve opplåsningen selv. Med iPlus guiden får du en fullstendig fornorsket telefon, med norsk telefonstøtte og tastatur og norske operatørlogoer.

Nyheten i dag er forresten at iPhone kommer til Norge i løpet av året. Netcom skal i første omgang selge den, og det blir trolig den nye 3G utgaven (32 gb?) som kommer 9 juni.

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.314
Guidene på www.ipod1.no er egentlig veldig greie. De kan virke litt kompliserte, men der er fordi hvert eneste lille skritt på veien er beskrevet. Ved bruk av iPlus i stedet for zipphone er det blitt ennå enklere. ikke vær redd for å prøve opplåsningen selv. Med iPlus guiden får du en fullstendig fornorsket telefon, med norsk telefonstøtte og tastatur og norske operatørlogoer.

Nyheten i dag er forresten at iPhone kommer til Norge i løpet av året. Netcom skal i første omgang selge den, og det blir trolig den nye 3G utgaven (32 gb?) som kommer 9 juni.
[/quote]

Takk! Ny? 3g? 32 gb? Der kjente jeg det nappet i "må ha" genet. :D

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
BigSwifty skrev:
Takk! Ny? 3g? 32 gb? Der kjente jeg det nappet i "må ha" genet. :D
Joda, det blir spennende å se hva ny iPhone kan by på. Blir det ny design eller bare en videreutvikling av den gamle? Det mest spennende blir nok allikevel prisen i Norge....

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.590
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Bare så synd at det er med låsing til Nutcom. De har vesentlig dårligere dekning enn Telehor utenfor allfarvei...

Får håpe den blir tilgjengelig uten binding.

Johan-Kr

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.728
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
For de som ikke har fått med seg denne:

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Antall liker
559
Har ventet på denne, ja. Så selv om det er Nutcom må det bare bli the real thing uten cracks :)

(Litt kjekt også da siden jeg da kan opprettholde mitt prinsipp om aldri mere å motta fakura fra Tellenor ;D )

limvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.07.2006
Antall liker
20
Torget vurderinger
3
BigSwifty skrev:
Jeg vil bruke den som mobil/sms/mms, kamera og nettsurfer (først og fremst itunes).
iPhone har ikke MMS mulighet!

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.728
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Stemmer at det ikke er MMS orginal, men etterinnstalleres rimelig enkelt, men en applet.

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13
Jævla stive priser Netcom operer med...

iPhone 3G er i salg fra 11. juli i år, og prisene per år, starter på 6.200 kroner for en iPhone 3G med 8 GB minne, og det billigste abonnementet.

Da inkluderer det 100 SMS, 100 ringeminutter og 100 MB data per måned. Til sammenligning koster en iPhone 3G med 16 GB minne, 7078 kroner året, eller 590 kroner måneden det første året, når man legger inn 2.290 kroner for en iPhone 3G med 16 GB minne.

MVH Johnny

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Antall liker
559
Hehe! Den godeste Heinrich har tydeligvis lært noe av Hi-Fi-bransjen... ;D

Topp Bunn