iPeng oppdatering

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.740
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
I min halsløse oppdateringsiver har jeg installert iPeng versjon 1.3 på min iPod Touch, med det resultat at iPeng ikke lenger funker. I dag leser jeg på iTunes at denne ikke kan brukes på iPod Touch 1G og 2G. Jeg har prøvd å finne ut hvilken Touch jeg har, men klarer ikke å se noe på selve Touchen. Og emballasjen har jeg selvfølgelig ikke lenger.
Uansett, er det noen måte jeg kan laste ned en tidligere versjon av iPeng? Jeg har ikke klart å finne noe på iTunes' nettsider. Evt hvor kan jeg finne ut hvilken Touch jeg har? Har sjekket ordrehistorikken min hos Apple, men den går ikke lenger tilbake enn 18 måneder. Jeg mener jeg kjøpte min i september 2009.

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Vises ikke typenummer når du kobler iTouchen til iTunes? Da kan du jo Google / WiKi for å få svar.

Rulle tilbake til forrige versjon av iPeng: har du en backup som ble tatt forrige gang du koblet iTouchen til iTunes så er du muligens reddet?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.740
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg har et serienummer som vises når jeg kobler touchen til iTunes. Er det det du tenker på?

Når jeg synkroniserer touchen blir det visst tatt en sikkerhetskopi. Men hvor i hule finner jeg den?

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Tenkte på s/n eller modellnummer, ja. Backup (sikkerhetskopi) foretatt finner du oversikt over under iTunes -> Valg -> Enheter.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.740
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
For å følge opp denne tråden, vil jeg nevne at iTunes over natten har kommet med en oppdatering av iPeng, 1.3.1, som funker på min iPod touch. Tenkte kanskje at andre også kunne ha nytte av å vite dette.

T

TT.

Gjest
Ny oppdatering i kveld. Versjon 9.0.3 Finnes i App store

Topp Bunn