Bil, båt og motorsykkel iPad i bilen

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.276
Men i svarte, da mann, er du gal? iPad har ingenting å gjøre i det interiøret der.

(Ved nærmere ettertanke tror jeg at du er ute etter å provosere :) )

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.008
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
he-he

nei, det har lite der å gjøre - så det var ikke en provokasjon. mer det om at fins det diskré løsninger som ikke rar rotta på det hele. ikke det at jeg vil ha noe slikt i bruk til daglig; mer en hendig løsning når jeg trenger litt navigasjonshjelp. liker dårlig å sitte med telefonen i fanget.

derfor også på siden av midtkonsollen på passasjersiden.

så ja, et litt fortvilt innlegg fordi jeg selv ikke helt ser løsninger å leve med …

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Antall liker
7.266
Denne putter du i cd inngangen:

Sist redigert:

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.458
Tror ikke Lancia Kappa har cd-spiller. Brodit har faktisk ProClip til Kappa (se for deg ansiktet mitt når Lancia faktisk dukket opp i menylista..). Utenpå ProClip-basen plasserer man så et feste for den aktuelle dingen som skal benyttes.

852176.jpg

Item no: 852176 - Angled mount
EAN: 7320288521763
Item no 852176 fits: Lancia Kappa 95-00 (For Europe)

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.494
Bare å kjøpe en Tesla så får du oppdaterte kart basert på google maps levert over internet. Var på en av mine heldigvis ekstremt få turer med bil i Oslo sentrum i går og navigasjonen håndterte forbilledlig veiarbeid, omkjøringer, enveiskjørte gater og generell problemskapning for blister i regi av de grønn-røde byrådet. Ble med stø hånd geleidet fra der jeg var til dit jeg skulle på en rute som for meg fremstod som fullstendig tullete men som var top notch gitt nylig innførte beskrankninger på biltrafikk i sentrum. Fikk endatil parkering nærme destinasjonen (ikke takket være google) og dro gladelig kortet for 16 kroner for to timer med elbil-takst.

Topp Bunn