ip telefoni?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Er det noen her som bruker telio ip telefoni og kan fortelle meg om sine erfaringer? har funnet ut at for meg er det dette selskapet som er billigst til filippinene. Kan noen motbevise meg så gleder jeg meg til enda billigere ip telefoni for da må jeg selvfølgelig sjekke det ut.
 

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Innlegg
8.875
Antall liker
4.315
Er det noen her som bruker telio ip telefoni og kan fortelle meg om sine erfaringer? har funnet ut at for meg er det dette selskapet som er billigst til filippinene. Kan noen motbevise meg så gleder jeg meg til enda billigere ip telefoni for da må jeg selvfølgelig sjekke det ut.
Vi har IP-telefoni fra Lyse. Det var kona som bestilte. Jeg ble ikke oppmerksom på at vi hadde skiftet før etter mange måneder. så jeg kan trygt si at jeg ikke har registrert noen forskjell.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.837
Antall liker
5.489
Sted
Holmestrand
Bruker Telio, og er så langt svært så fornøyd.Hadde litt småproblemer med IP-boksen, som virket medengang, ble flyttet dit den skulle og ikke ville mere.Snakket med support som hjalp meg raskt og greit på plass.
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
hmm takker da ser det ut til at telio vinner foreløbig siden prisen er riktig til filippinene. Jeg driter i prisene ellers for å være ærlig. Men har skjønt at tilbudet er veldig godt.
 

bjarte3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Innlegg
123
Antall liker
0
Jeg håper at det finnes et eget helvete for leverandører av IP telefoni spesielt, og leverandører av bredbånd generelt.
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Jeg håper at det finnes et eget helvete for leverandører av IP telefoni spesielt, og leverandører av bredbånd generelt.

Ja vel? vil du havne med likesinnede? eller har du simpelthen hatt mye trøbbel med dem slik at du holder på å klikke i vater?
 

bjarte3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Innlegg
123
Antall liker
0
Ja vel? vil du havne med likesinnede? eller har du simpelthen hatt mye trøbbel med dem slik at du holder på å klikke i vater?
Sistnevnte.
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
ja vel? hvilket selskap da om jeg kan spørre? slik at jeg holder meg langt unna dem. Vil ha noe som virker ikke bare betale for ingenting.
 
Topp Bunn