Inviter meg....

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Ønsker med dette at DU inviterer meg til deg for en lytterunde. Har et sterkt ønske om å høre andres lyd og på denne måten komme videre selv. Kanskje du har en lyd jeg kunne tenke meg.

Jeg er veldig oppmerksom på at alle har ulike preferanser. Og selv om det skulle være helt crash med mine. Så kan jo luftighet, totalitet ol være noe jeg kan ta med videre i min jakt på godlyd.

Jeg kjører ikke bil. Så det er et poeng at jeg kan komme med til deg med offentlig transport. Bor helt nord i Akershus.

Så ønsker du besøk så send meg en pm. Jeg biter ikke. Om du vil komme til min bule så er du hjertelig velkommen.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Da et ett besøk plottet inn i kalenderen. Men vil gjerne komme til flere. Du trenger ikke å ha noe dyrt oppsett. Gjerne DIY.
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.824
Antall liker
8.799
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Du er velkommen om du kommer deg til Bergen.

mvh
OMF
 
8

8x12_TOM

Gjest
Her er det også åpne dører. Må bare få det litt mer i vater før du kommer. Vet du er kresen og har kanskje en litt annet klangideal en meg, men det gjør da ingen ting.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Bergen og Haugesund er nok litt langt fattig som jeg er.

Langesund er innen rekkevidde om jeg kanskje får med en med bil. Feks John Harald... Ellers så blir det å busse/tog.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Her er det også åpne dører. Må bare få det litt mer i vater før du kommer. Vet du er kresen og har kanskje en litt annet klangideal en meg, men det gjør da ingen ting.
Morro med ulikt klangideal. Grunnstammen er ellers veldig likt..
 

brotevatn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.02.2010
Innlegg
88
Antall liker
229
Torget vurderinger
1
Om du tar turen til Ålesund igjen, er du sjølvsagt velkomen..
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.202
Antall liker
8.965
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Du er såklart velkommen til å lytte her også om du skulle rote deg bort i nord :)
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Tar du toget til Moelv kan jeg hente deg der..Ikke noe DSP, forsterkere fulle av forvrenging, rør og kaffe kan loves.. :)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Takker for invitasjon til dere som bor et stykke unna. Neste gang jeg er hjemme på Sunnmøre. Så tar jeg en tur til Ålesund. Er ett oppsett til der jeg veit om jeg vil få oppleve.

X-Cell du bor nok for langt unna...

Men HSC, Til deg er det greit å komme seg. Sender deg en pm.
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.202
Antall liker
8.965
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Du vet aldri nårti en tur til verdens navle trengs ;) vi har jo fått sånn flott nytt krigsminne museum nå.. ;) og ike mer enn 1time 45min unna med fly ;)
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.588
Antall liker
11.060
Liker innstiilingen din om impulser fra andre enn dine egne preferanser, det har også vært til stor hjelp for meg!:) Du må gjerne komme og høre på hva jeg har endt opp med. Bor midt i Oslo, så reisen skulle være grei.:cool:
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Tar gjerne turen jeg nykker. Enda et helt ukjent oppsett. Spennende.
Venter på svar fra HCS ang når det passer for han.

Men midt i Oslo er den letteste reisa.

Send meg en pm med noen dager det passer for deg. Så titter jeg på kalenderen min.

Tenker det er greit med de 5 besøkene i denne runden. Men tar opp igjen tråden senere.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Nlykke skulle det stå i første setningen. Autokorrektur er innimellom noe man bare må le av.
 

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Innlegg
3.748
Antall liker
8.554
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
En god ide!

Hei!

Så denne tråden og syntes det var en kjempe spennende tanke å "turnere" rundt blant likesinnede for å høre god og kanskje annerledes lyd. Selv synes jeg at jeg har fått god lyd og et anlegg innenfor budsjett som jeg er meget fornøyd med. Men så er det jo gresset på andre siden av diverse gjerder da som sikkert er grønnere og friskere. Må innrømme at jeg selv er nysgjerrig på hvordan andre og kanskje vesentlig bedre anlegg låter. Hvis du skal utvide turneen så er du hjertelig velkommen til Rolvsøy i Fredrikstad. Jeg bor temmelig nærme E6 så offentlig transportmidler burde være gode! Analog Hilsen Vidar
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Drar du først til Haugesund, så må du gjerne svippe bortom Stavanger også :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bx
Topp Bunn