Invitasjon til nytt treff i Okka..

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
På oppfordring fra HCS til stående ovasjoner fra undertegnede så er det long overdue med et treff på disse kanter igjen! Om det enda er liv i noen av alliansefrendene her inne, så inviteres dere med dette til treff i Okka første helga i mai (1. til 3.). Har ikke fått kalibrert kalender med Vermin, men tar sjansen på at jeg klarer å fikse det på egenhånd om det ikke skulle passe for ham.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Synd det HR... Vært trivelig å gjort noe sammen igjen...Det virker som om aktiviteten er blitt mindre for HA som et hele, enkeltindividene står på. Spes etter at Jan R ble borte, forsvant mye av limet..Og kanskje og noe av jovialiteten...Men det skulle vel gå an å vekke det til live igjen ? :)
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Veldig flott iniativ gut_man. Synd jeg ikke har mulighet den helgen, ville gjerne ha tatt meg en tur. :)
Nå har vi kjøpt ny bolig, så det blir endel styr pga den, men det som passer minst er i grunn konfirmasjon forberedelser til minste gutten min, som skal konfirmeres helgen etter treffet ditt.
Kall inn til nytt treff senere, da kommer jeg.
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.081
Antall liker
6.496
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Kjører forbi okka helgen før... Av alle ting så er det konfirmasjonshelger som står for tur. Først stavanger, til tross for at sadies spiller i oslo så befinner jeg meg...akk..i stavanger den helgen. For å toppe så er det ny konfirmasjon i bodø helgen etter.

Dvalen er nok ikke basert på annet en etter et år med kranglete skulder fikk den operert og med det følger mye opptrening for få tilbake full beveglighet og styrke. Prioriterer opptrening fremfor alt annet rett og slett.
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.012
Antall liker
2.079
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Er student i tre år framover. I tillegg så har jeg eksamen i mai + en konfirmasjon.

Håvard
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jeg er opptatt den helgen, dessverre.
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Kanskje vi skal drøye det til lakseseongen er i sving? Da kommer iallefall roger :cool:
Tydeligvis ikke lett å få til noe på denne tiden av året. Jaja, vi prøvde ihvertfall. Undertegnede vier uansett den nevnte helg til musikk og hifi, så får de som måtte ha lyst og anledning gjerne ta turen innom. Så får vi heller prøve å lokke med Vermins laks utpå sensommeren..
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Kanskje vi skal drøye det til lakseseongen er i sving? Da kommer iallefall roger :cool:
Tydeligvis ikke lett å få til noe på denne tiden av året. Jaja, vi prøvde ihvertfall. Undertegnede vier uansett den nevnte helg til musikk og hifi, så får de som måtte ha lyst og anledning gjerne ta turen innom. Så får vi heller prøve å lokke med Vermins laks utpå sensommeren..
Den har fungert som åte ved flere ulike annledninger oppigjennom!
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
slutten av mai/begynnelsen av juni er mer aktuelt for min del iaff
 
Topp Bunn