INVITASJON! NORGESPREMIÈRE PÅ JEFF ROWLAND DAEMON INTEGRERT FORSTERKER ETC.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • RENAISSANCE AUDIO OG AUDIOFREAKS INVITERER TIL NORGESPREMIERE PÅ EN AV VERDENS MEST SPENNENDE OG BESTE INTEGRERTE FORSTERKERE - JEFF ROWLAND DAEMON PÅ 2 X 1500W 8 OHM - MED INNEBYGGET DAC OG RIAA I VERDENSKLASSE!

    BEGIVENHETEN FINNER STED LØRDAG 2. DESEMBER KL. 12.00-17.00.

    I TILLEGG TIL GOD MUSIKKOPPLEVELSE BLIR DET LETT BEVERTNING OG GARANTERT GOD STEMNING!

    VELKOMMEN!
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Kommentarer

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.617
    Torget vurderinger
    96
    Gub bedre, DEN var barsk. 1500 watt i 8 Ohm, da er det vel noe nymotens forsterkerteknologi? Ta med noen bilder av den fantastiske baksiden også...
     

    Designeren

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    240
    Antall liker
    54
    Torget vurderinger
    1
    Ja den er bask! ;-) Det er nok nymotens forsterkerteknologi ja. Skal se om jeg kan få lastet opp et bilde fra baksiden i morgen.

    Gub bedre, DEN var barsk. 1500 watt i 8 Ohm, da er det vel noe nymotens forsterkerteknologi? Ta med noen bilder av den fantastiske baksiden også...
     

    Designeren

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    240
    Antall liker
    54
    Torget vurderinger
    1
    Nå ligger det bildet fra baksiden av Daemon!

    Ja den er bask! ;-) Det er nok nymotens forsterkerteknologi ja. Skal se om jeg kan få lastet opp et bilde fra baksiden i morgen.

    Gub bedre, DEN var barsk. 1500 watt i 8 Ohm, da er det vel noe nymotens forsterkerteknologi? Ta med noen bilder av den fantastiske baksiden også...
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Er mer interessert i hvor sterk strømforsyning er, amperstyrke og slikt. Noen specs på det?
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Så litt på denne under Munchen messa, en virkelig flott sak dette!
    Hva er prisen ?




    Mvh: Espen L
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.617
    Torget vurderinger
    96
    Han over her var modigere enn meg... den er nok DYR. Den orker vel laster ned i 3-4 Ohm uten å svette også?
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    996
    Antall liker
    1.034
    Sted
    Porsgrunn
    Et raskt søk avdekket 38 000 US$ i 2015. Så den koster nok sine dyrebare kroner ja, men lekker å se på det er den uten tvil.

    PS! Ser at noen var raskere en meg, men innlegget mitt lar jeg stå uredigert.
     

    Fjernis 2.0

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2015
    Innlegg
    2.954
    Antall liker
    316
    Er mer interessert i hvor sterk strømforsyning er, amperstyrke og slikt. Noen specs på det?
    Hentet fra hjemmesiden til Jeff Rowland.

    Preliminary Specifications

    Max. Power Output, 8 Ω: 1500 WPC

    Max. Power Output, 4 Ω: 2500 WPC

    Frequency Response: 10 Hz - 70 kHz

    THD+N (20 Hz - 20 kHz ): < 0.05%

    Intermodulation Distortion (CCIF): 18 kHz +19 kHz, 10 W, 8Ω 0.001%

    Peak Output Current: 30 A

    Absolute Phase: Non-Inverting

    Analog Inputs: 3x RCA Unbalanced / 2x XLR Balanced

    Digital Inputs: 2x RCA SPDIF / 2x BNC SPDIF / 1x AES/EBU / 1x USB / 3x TOSLINK

    Volume Control Range: 99.5 dB

    Weight: 99 lbs / 45 kg

    DIMS (h/w/d): 9.25” x 17.5” x 17.25” / 235 x 445 x 438 mm

    Daemon Integrated

    Egentlig ikke så mye informasjon
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Nei, jeg var inne tidligere idag og så på det, ikke mye info, men takk allikevel. Er ikke så opptatt av mye watt, det alene gir ikke godlyden, men at det er godt og rikelig med strømreserver så musikken ikke kveles eller flyter uanstrengt, det sier jeg ikke nei til
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Designeren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
54
Link til alle artikler
29
Designeren sine annonser
Bransjenyheter
BLACK FRIDAY HOS RENAISSANCE AUDIO 15 - 55% rabatt

BLACK FRIDAY HOS RENAISSANCE AUDIO 15 - 55% rabatt

  • 0
BLACK FRIDAY TILBUD - ALLE VARER I BUTIKKEN MINUS 15 - 55% RABATT Priseksempler: Focal Sopra No.2 Imperial Red Finish demo Kr. 89.900,- (veil. 142.000,-) Devialet Expert 220 Pro demo kr. 62.000,-...
Fortsett
Bransjenyheter
Led Zeppelin og Robert Plant lytteparty med Focal Kanta No. 3!

Led Zeppelin og Robert Plant lytteparty med Focal Kanta No. 3!

  • 1
Renaissance Audio og Multirom inviterer til lyttefest i forkant av konserten med Robert Plant på Bergenfest Lørdag inntar en av rockens store legender Plenen på Koengen. Sammen med det solide...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev SPEC forsterkere i demo hos Renaissance Audio lørdag 23. mars kl. 12-15.00

Opplev SPEC forsterkere i demo hos Renaissance Audio lørdag 23. mars kl. 12-15.00

  • 13
RA inviterer med backup fra Bebop Hifi til demo på SPEC forsterkere, med spesielt fokus på den nye SPEC RSA-M99, og den mindre SPEC RSA-777EX. SPEC ligger absolutt helt i forkant med klasse D...
Fortsett
Bransjenyheter
Nydelige Focal Kanta No. 1 i demo....klar til å gi deg gåsehud!

Nydelige Focal Kanta No. 1 i demo....klar til å gi deg gåsehud!

  • 5
Velkommen inn til lytting på den fantastiske Focal Konto No. 1. Det er absolutt en stativhøyttaler utenom det vanlige! Den er dynamisk og levende, og spiller med stor autoritet og kroppslighet...
Fortsett
Bransjenyheter
Fantastiske Focal Kanta No. 3 i demo t.o.m. tirsdag 11. desember. KOM INN OG LYTT!

Fantastiske Focal Kanta No. 3 i demo t.o.m. tirsdag 11. desember. KOM INN OG LYTT!

  • 0
Focal har fått enormt mye positiv omtale i fagpresse av Kanta-serien, som består av 3 modeller - Kanta No.1 , No.2 og No 3. Fantastiske Kanta No. 3 er nå i demo, og bør absolutt oppleves! Jeg har...
Fortsett
Bransjenyheter
Sonus Faber Sonetto lansering hos Renaissance Audio onsdag 17. oktober kl.19-21.

Sonus Faber Sonetto lansering hos Renaissance Audio onsdag 17. oktober kl.19-21.

  • 0
Renaissance Audio og Mono AS inviterer til offisiell lansering av høstens store nyhet på høyttalerfronten, med den nye flotte serien Sonus Faber Sonetto! Det blir som vanlig en hyggelig kveld med...
Fortsett
Topp Bunn