Luxman er stas, men jeg må si som jeg har sagt mange ganger før: PMA-2XXX serien til Denon er voldsomt undervurdert. Nå har jeg ikke hørt den nye modellen, men mistenker at den er ganske lik modellen uten DAC rent lydmessig. Og da er den bra.
Aner ikke hvorfor den ikke får mer oppmerksomhet. PMA-2XXX har aldri fått særlig presse, og de har aldri blitt fremmet særlig fra Klubbens side heller, til tross for at de alltid har vært skammelig bra til tross for svært moderat pris. Selv førstegenerasjonsmodellen ble egentlig faset ut fra Klubben i sin tid, men ble hentet inn igjen etter krav(!!!) fra personell i Oslo-butikkene husker jeg at jeg ble fortalt, og senere ble de nye generasjonene fast inventar i sortimentet, til tross for at den var "for stor".
Har sett PMA-2020AE på brukten her ved et par anledninger til svært gunstige priser. Jeg tror at dette i stor grad er samme forsterker som du finner i den nye modellen, dog med mindre finesser (som blant annet at den ikke har innebygget digitaldel).