Innvandring,ekteskap og forurensing...

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Det er en sterkt økende tendensen til at personer over hele verden finner et annet land å bo i..enten det er grunnet krig og forfølgelse, arb.invandring,eller det at en i den moderne "mindre"verden treffer ektefeller fra andre land...gjerne fra andre siden av kloden.. da slår det meg at flytraffikken vil øke noe voldsomt pga.familie besøk ved gjevne mellomrom ???
Vi hadde jo denne klimatesten,der gjennomsnittet var 4500 pr husstand.. hvor jeg med dame fra Ecuador hadde 26467 ALENE :eek:
Dette er tankevekkende..og jeg tror dette er bare begynnelsen på noe som kommer til å ta helt av!!

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Pytt pytt, det var slik etter at romarriket gjekk under ca 470 og framover også. Vi treng å røre rundt i gryta sånn genetisk innimellom...berre sunt.

Noe på gang? ;D
mvh.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg er ferdig med hekkinga. Sjølv er eg vestlending sidan svartedauden, men med gener innhenta frå hovudsakleg Nordfjord og Sunnmøre. Eg fornya genematerialet her ved å finne meg kone frå austlandet som dertil var 1/4 tysk. I tillegg til to "eigenproduserte" jenter, har vi også henta heim ein son frå Colombia som sannsynlegvis kan bidra til auka mangfald..

Som far til både adoptert og eigenbiologiske ungar, hevdar eg at du vert akkurat like glad i begge. Det viktigaste ein gjer som forelder, er ikkje det genmessige, men den oppsedinga og verdiformidlinga som skjer dei 18 åra etter fødselen....

Til dei som er redde for innvandring vil eg seie: det viktigaste vi gjer, er å synleggjere dei norske (jaja, nordeurupeiske demokratiske) verdiane, fridomen og kulturen i vår levemåte. Om innvandrarar ikkje ser denne (eller ein del element frå denne) som fordelaktige, vil eg tru dei har eit problem med å finne seg til rette her...

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Eg er ferdig med hekkinga. Sjølv er eg vestlending sidan svartedauden, men med gener innhenta frå hovudsakleg Nordfjord og Sunnmøre.  Eg fornya genematerialet her ved å finne meg kone frå austlandet som dertil var 1/4 tysk. I tillegg til to "eigenproduserte" jenter, har vi også henta heim ein son frå Colombia som sannsynlegvis kan bidra til auka mangfald..

Som far til både adoptert og eigenbiologiske ungar, hevdar eg at du vert akkurat like glad i begge. Det viktigaste ein gjer som forelder, er ikkje det genmessige, men den oppsedinga og verdiformidlinga som skjer dei 18 åra etter fødselen....

Til dei som er redde for innvandring vil eg seie: det viktigaste vi gjer, er å synleggjere dei norske (jaja, nordeurupeiske demokratiske) verdiane, fridomen og kulturen i vår levemåte. Om innvandrarar ikkje ser denne (eller ein del element frå denne) som fordelaktige, vil eg tru dei har eit problem med å finne seg til rette her...
Kva med forureininga da?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Om innvandrarar ikkje ser denne (eller ein del element frå denne) som fordelaktige, vil eg tru dei har eit problem med å finne seg til rette her...
Og om dei ynskjer å bekjempe vårt umoralske og dekadente levesett?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Torget vurderinger
0
Og om dei ynskjer å bekjempe vårt umoralske og dekadente levesett?
Då må det komme langt fleire hit, slik at dei ved hjelp av demokratiske midlar kan overtyde oss om at dei har rett. Innan dei har greidd dette, har ungane deira (spesielt jentene) fått smaken på demokratiet og høvet til å sjølvrealisere seg på andre måtar enn innanfor burkaen, kjøkenet og barnefødslane. Og så går det annleis enn mørkemennene har planlagt.
Akkurat kva som skjer innan dette, er ikkje godt å spå om, men eg vel å vere reinhekla darwinist og hevde "survival of the fittest". Og ei livsform som baserer seg på å undertrykke kvinnfolka, har ikkje livets rett, trur eg.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Og ei livsform som baserer seg på å undertrykke kvinnfolka, har ikkje livets rett, trur eg.
Merkeleg nok den raskast veksande i verda nett no.

Og fleirtalet har dei om 50 år. Men då er både du og eg på heim. Døtrene dine der i mot.................

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Då må det komme langt fleire hit, slik at dei ved hjelp av demokratiske midlar kan overtyde oss om at dei har rett. Innan dei har greidd dette, har ungane deira (spesielt jentene) fått smaken på demokratiet og høvet til å sjølvrealisere seg på andre måtar enn innanfor burkaen, kjøkenet og barnefødslane. Og så går det annleis enn mørkemennene har planlagt.
Akkurat kva som skjer innan dette, er ikkje godt å spå om, men eg vel å vere reinhekla darwinist og hevde "survival of the fittest". Og ei livsform som baserer seg på å undertrykke kvinnfolka, har ikkje livets rett, trur eg.
Å jo, en livsform som baserer seg på undertrykking av kvinnfolk har i største grad livets rett, det er jo slik det har vært i alle år, helt frem til nå. Jeg synes du er for naiv her Arve, kan man kommet seg opp og frem ved å holde andre nede så gjør man det, det viser all erfaring, om det nå dreier seg om kjønn eller penger.
Hvorfor skal vi være villige til å ta denne kjempesjansen ved å ofre vårt gode, frie, men sårbare samfunn for å finne ut om kanskje andres levesett er bedre tross alt, er det ikke nok å se seg rundt i verden?? ??

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
I tråden om liv etter døden var jeg freidg nok til å hevde at det å bli gjenfødt som en Opel Kadett vill være det ultimate Helvete. Jeg tror på bakgrunn av de siste inlegg her at jeg nok vil moderere dette utsagnet. Helvete er nok å bli gjenfødt som kvinne på Grünerløkka i et flerkulturelt Norge !

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Torget vurderinger
0
1. Merkeleg nok den raskast veksande i verda nett no.

2. Og fleirtalet har dei om 50 år.

Men då er både du og eg på heim. Døtrene dine der i mot.................
1. Men i kva grad skjer veksten innan denne livsstilen i Vesten?

2. Tviler eg på. I den grad eit "dårlegare" levesett og fordeling av godene veks fram, vert Norden eit område som er langt mindre attraktivt enn i dag. Og innvandringa vil stoppe opp, kanskje endåtil snu. Og vi veit korleis jentene som er oppvoksne i Vesten pregar foreldrene sine heimland når dei kjem attende dit. Kanskje Pakistan står framfor ein revolusjon på linje med Tyrkia si sekularisering?

3. Pent sagt, men eg vågar ikkje ha forventingar om å leve til eg er knapt 100....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Torget vurderinger
0
1. Å jo, en livsform som baserer seg på undertrykking av kvinnfolk har i største grad livets rett, det er jo slik det har vært i alle år, helt frem til nå.

2. Jeg synes du er for naiv her Arve, kan man kommet seg opp og frem ved å holde andre nede så gjør man det, det viser all erfaring, om det nå dreier seg om kjønn eller penger.

3. Hvorfor skal vi være villige til å ta denne kjempesjansen ved å ofre vårt gode, frie, men sårbare samfunn for å finne ut om kanskje andres levesett er bedre tross alt, er det ikke nok å se seg rundt i verden?? ??
1. Kjære komponent, kva argumentering skulle til for å få deg til å innordne deg under eit patrikalsk system utan andre rettar enn eigen burkha og morskapet?
Trur du det er så enkelt at nokre skjeggete fanatikarar kan komme her og komme her?

2. Erfaringa seier at dei undertrykte alltid reiser seg til slutt.

3. Kva var alternativet, sa du? Stenge grensene og drive etnisk og ideologisk reinsking har vore prøvd før, om enn ikkje særleg mykje her i landet sidan jødeparagrafen vart tatt ut av grunnlova.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Torget vurderinger
0
I tråden om  liv etter døden var jeg freidg nok til å hevde at det å bli gjenfødt som en Opel Kadett vill være det ultimate Helvete. Jeg tror på bakgrunn av de siste inlegg her at jeg nok vil moderere dette utsagnet.  Helvete er nok å bli gjenfødt som kvinne på Grünerløkka i et flerkulturelt Norge !
Dei to tødlane over U-en syner at Grünerløkka alt er fleirkulturell......

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dei to tødlane over U-en syner at Grünerløkka alt er fleirkulturell......
Dette var vel et typisk "snart 6000 innlegg" innlegg. ;D

Topp Bunn