Innmelding for Innlandet Audioforening

roeng2

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
4.345
Antall liker
5.819
Sted
Møre & Romsdal
Torget vurderinger
8
Vil gjerne få bli med i denne audiofile krets i innlandet.
Holder til på Grua lengst sør på hadeland. For tiden jobber jeg med akustikk i lydrommet, men når dette er ferdigstilt er jeg åpen for besøk.
 

helgøya

Fersking
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
1
Antall liker
0
Sted
Midt i Mjøsa
Hei RBN jeg vil gjerne melde meg inn i Innlandet Audioforening. Siden jeg bor midt i smørøyet er det klart jeg må være med. Jeg har byttet profil fra gamle hifisentralen, min gamle var trusa. Ser frem til å treffes igjen og høre dine og andres oppgraderinger samt litt sladder.
 

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
2.436
Antall liker
1.600
Hallo roeng2.
Velkommen skal du være.

RBN
 

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
2.436
Antall liker
1.600
Hei RBN jeg vil gjerne melde meg inn i Innlandet Audioforening. Siden jeg bor midt i smørøyet er det klart jeg må være med. Jeg har byttet profil fra gamle hifisentralen, min gamle var trusa. Ser frem til å treffes igjen og høre dine og andres oppgraderinger samt litt sladder.
Heisan trusa/helgøya.
Begynner å bli en stund siden ja.
Det har ikke blitt så mye sladder og treff. For egen del har det hendt mye som har gjort at treff etc. har blitt nedprioritert. Kommer sterkere tilbake, for på hifi fronten har det skjedd mye.

Det hadde jo vært hyggelig om noen hadde tatt initiativ snart, siden vi kun har hatt ett treff til nå. Skal se hva jeg kan få til selv utover også.

Mvh
RBN
 

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
2.975
Antall liker
3.810
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
da melder jeg meg ut igjen :)
flyttet til Sunnmøre - spørs om det blir noe skikkelig hifi i hjemmet i den nærmeste fremtiden....

takk for meg :)
 

Jan-Helge

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2007
Innlegg
1.167
Antall liker
532
Her skjedde det ikke mye, Lunner her forøvrig.
 
Topp Bunn