Innlevelse

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Kassene som er kastet rundt der bak minner om noe HA-greier. Sikkert fra Alliansens høsttakkefest.

slukster?

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
De damene der tror jeg er velkommen på alliansetreff anytime. Helt uavhengig av om de kan spille eller ikke.
R

J

J.J

Gjest
Det der blir notert som en stygg blemme ELK.... men vi lar det passere for denne gang..... :cool:

Ikke et horn å se på det bilde.....

Ellers så er jeg mer enig laugsbroder Roger sin innstilling til det hele :rolleyes:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
blemme? noen basskasser og de buede bakgrunnen der kan vel for alt jeg vet skjule noe mumbojumbo horn fra en annen verden.

Tilgi meg for at jeg ikke vet bedre.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.583
Torget vurderinger
24
Kassene som er kastet rundt der bak minner om noe HA-greier. Sikkert fra Alliansens høsttakkefest.

slukster?
Ble spilt inn hjemme hos meg den der. Til alt hell var moralen på damene enda lavere enn deres artistiske nivå :cool:

Husker ikke datoen for innspillingen men det var i hvertfall den internasjonale BJ dagen :D

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.812
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
De så deppa ut.....fortvilelsen lyser ut av dem. Sikker på at dette var fra DEN dagen?

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy

slukster?
Ble spilt inn hjemme hos meg den der. Til alt hell var moralen på damene enda lavere enn deres artistiske nivå :cool:

Husker ikke datoen for innspillingen men det var i hvertfall den internasjonale BJ dagen :D
Jeg har egentlig aldri sett behovet for damer med veldig lav moral. Det er viktigere at moralen er fleksibel nok :cool:

R

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.583
Torget vurderinger
24
Det er helt andre ting på damene som skal være fleksibelt, Roger!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.583
Torget vurderinger
24
De så deppa ut.....fortvilelsen lyser ut av dem. Sikker på at dette var fra DEN dagen?
Det pleier som regel å lyse fortvilelse ut av folk med kjeven ut av ledd :rolleyes:

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.328
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hvor vanskelig kan dette være??

Er det noe gærent med å se på pene damer som mimer mens vi hører på stygge musikere som kan spille nå, da?

mvh

Topp Bunn