innercover til 12"

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Vurderer å skaffe meg sånne plastposer til 12"...for bruk til nyvaskede skiver,bytte papirposene,har et par som er runde i bunnen(motsatt side av åpningen,finnes disse å få kjøpt?de firkanta er noe herk,da "museørene"bretter seg inn ved innlegg i hovedcover...tips om forhandler av slike tas mot med takk..helst innenlands,eller sakndinavia i værste fall.

Skal ha 100 stk til å begynne med...Espen ;)

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Antall liker
5.201
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
ixos_76 skrev:
Vurderer å skaffe meg sånne plastposer til 12"...for bruk til nyvaskede skiver,bytte papirposene,har et par som er runde i bunnen(motsatt side av åpningen,finnes disse å få kjøpt?de firkanta er noe herk,da "museørene"bretter seg inn ved innlegg i hovedcover...tips om forhandler av slike tas mot med takk..helst innenlands,eller sakndinavia i værste fall.

Skal ha 100 stk til å begynne med...Espen ;)
Huff nei, ikke de runde.. Krøller seg alle retninger.... Har kjøpt fra Audioart og Svalander; 3-4 kr/ stk. Insisterer du på Nagaoka-type (de runde) tror jeg du finner det hos svensken også. De posene/ inner sleeves jeg fikk fra Audioart var noe bedre; NittyGritty sine. Svalanders var billigere, men var ikke helt tette i bunnen, dog noe enklere å "tre" inn i coveret.

Bernt K

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Har mestemmt meg for å kjøpe noen sånne som er runde i bunn,dvs bare to 90grader hjørner,og følger platekanten i bunn,bakdelen ser jeg akkurat nå,platene kan rulle ut av coveret,,,men hadde egentlig tenkt meg disse inni originale fine innerposer,med tekst på,har noe av de...til andre slitte poser,er papir,m plast inni,gjennomsiktig senter helt greie..

Er det bare audioart som har??

Får ikke svar der----skulle ha noe annet og,sendt han sms,får håpe på svar.handla der før,da jeg kjøpte vpi en min der...grei fyr ;D

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Auidioart utsolgt han og......hvem har stikki avgårde med alle posene ;D

Topp Bunn