Inner sleeves - til info

Steen

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2005
Antall liker
1.942
Har i mange år hatt en fast leverandør av antistatiske innerlommer fra Belgia, men etter at alle leveranser fra det store utlandet er underlagt toll og mva, er det lite å spare ved ikke å kjøpe fra mer lokale tilbydere. Jeg er ganske kresen på kvaliteten, men nesten like kresen på prisen, og fra 7 til 10 kroner pr stk. blir i mitt hode galskap. Et par forhandlere her på berget tar rundt 400.- for 100 stk, men med porto kommer det likevel på små 6 kroner stykket. Det hører med til historien at jeg stort sett kjøper brukt vinyl, og det betyr at de fleste innerlommer blir byttet etter platevask. I går kom så første leveranse fra imusic.dk, og alt var som jeg hadde håpet på, og til en meget favorabel pris. Både nettbutikk, pris og forsendelse var/er førsteklasses. Legger ved en link til produktet.

Audio Anatomy inner sleeves

Steen

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
10.998
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Flott tips. Gode innerlommer til en grei pris er ikke akkurat lett å finne.

Selv har jeg brukt disse her fra CDON de siste årene og har vært svært fornøyd med kvaliteten til kun 299,-/100 stk. I tillegg har de avkuttede hjørner, som er en gudegave i mange tilfeller hvor man har vært litt vel gniten på coverstørrelsen.

Neste bestilling får bli Audio Anatomy, men det ligger et godt stykke frem i tid.

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Flott tips. Gode innerlommer til en grei pris er ikke akkurat lett å finne.

Selv har jeg brukt disse her fra CDON de siste årene og har vært svært fornøyd med kvaliteten til kun 299,-/100 stk. I tillegg har de avkuttede hjørner, som er en gudegave i mange tilfeller hvor man har vært litt vel gniten på coverstørrelsen.

Neste bestilling får bli Audio Anatomy, men det ligger et godt stykke frem i tid.
Har ikke vert å titta på cdon for innerlommer. Men er det noen spesielle du velger? Trenger snart påfyll her.

Steen

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2005
Antall liker
1.942
Typisk for cdon! jeg har sjekket butikken for "innerlommer" og "inner sleeves" og fått opp 10-pakninger til 59.-. I 100-pakninger kalles de plutselig for "innerfodral". Ellers har du rett mht de "kuttede" hjørner. De liker jeg selv best også, men jeg kan fint leve med de ukuttede:giggle:
Steen

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
10.998
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Har ikke vert å titta på cdon for innerlommer. Men er det noen spesielle du velger? Trenger snart påfyll her.

Trykk på linken i innlegget.

Typisk for cdon! jeg har sjekket butikken for "innerlommer" og "inner sleeves" og fått opp 10-pakninger til 59.-. I 100-pakninger kalles de plutselig for "innerfodral".

Jepp, katalogisering hos CDON er fullstendig krise, eller fullstendig fraværende. Jeg hadde aldri funnet dem ved å lete, men kom over dem ved en ren tilfeldighet

Topp Bunn