Wadia er etter min oppfatning eneste CD-spiller som fungerer utmerket ved bruk av innebygget volumkontroll!Noen som har erfaring med Wadia?
Hva har du testet utenom Wadia, B001 og Cary?Wadia er etter min oppfatning eneste CD-spiller som fungerer utmerket ved bruk av innebygget volumkontroll!
Mvh
Har vært innom flere fra f.eks. Audio Aero, Krell, Rotel, Sony, ML m.f. uten å gjøre meg opp noen bastant mening rundt dette konkrete tema. Med Wadia, Burmester og Cary har jeg prøvd en del med og uten preamp, og lister dermed opp disse.Hva har du testet utenom Wadia, B001 og Cary?
Sad but true :-/Vi har prøvd litt til å fra med cd spillere som har innebygd preamp som for eks. wadia 850 sony xa7es pluss noen billigere spillere å det ken fungere veldig bra men en kommer ikke unna at en god preamp gjør en bedre jobb
Tja, dette vil det sikert være delte meninger om. Men jeg personlig mener den minimum bør koste 25kr brukt evnt 50+ ny!Sånn sett er jo Wadia ganske "gunstig" med tanke på at spilleren er knall og du slipper å kjøre den gjennom en pre-amp til mange kroner fra dag en....... Noen som har erfaringer med hvor dyre preamper som trengs for å være bedre enn den innebygde i en Wadia? HeggaII, papworth, andre?
Her er det vel mer en cdspiller som er bygget inn i preampen enn motsatt... ;Dmusical fidelity cpre24 er en suveren sak, med en innebygd fullfunksjons aktiv preamp.
alle innganger og utganger du noensinne kommer til å trenge.
cd-spiller-delen er en mf nuvista cd, uten rørkretsen.
denne boksen gir den dobbelt så dyre audio aero capitole kamp til døren. men intet trær vokser inn i himmelen, dessverre.
likevel et fantastisk produkt.
Dette er et av mange spørsmål det er vanskelig å gi fasitsvar på. I denne prisklassen er matching alfa omega for å i det heletatt ha mulighet for bedring.Sånn sett er jo Wadia ganske "gunstig" med tanke på at spilleren er knall og du slipper å kjøre den gjennom en pre-amp til mange kroner fra dag en....... Noen som har erfaringer med hvor dyre preamper som trengs for å være bedre enn den innebygde i en Wadia? HeggaII, papworth, andre?
Dette mener jeg er direkte feilBasert på egne erfaringer vil jeg si at når en kommer opp i høy nok pris/kvalitet klasse, fungerer innebygd pre helt utmerket. Hva som er høyt nok er vanskelig å si, men tror nok en må passere 50 k. Har prøvd spillere til 30-40 tusen med innebygd pre, og når jeg koblet inn min egen pre til 30 k holdt ikke den innebygde følge.
For min egen del bruker jeg nå Capitole Reference. Den knuser min tidligere pre.
mvh