Ingen visning av OT-tråder for ikke-medlemmer?

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Jeg startet en tråd for å få litt innspill på innkjøp av ny seng og skulle vise denne til min samboer. Det viste seg at hun ikke kan se tråder fra OT-seksjonen. Er dette bevisst eller en glipp?

Det var like før hun registrerte seg her inne!

G

Gjestemedlem

Gjest
For endel år tilbake var OT åpent for alle og trådene dukket opp i søkemotorer som Google. Det var flere episoder med hacking og hærverk mot sentralen etter at noen sinte utenforstående hadde funnet frem til en diskusjon, bilde eller utsagn de ikke likte. (F.eks. diskusjoner omkring en av de flere karikatur/sensur-stridene) Derfor la man inn en forandring slik at det var forbeholdt påloggede medlemmer. Det løste stort sett det problemet. Og det er jo også like greit at OT er forbeholdt medlemmene slik at ikke det blir en generell diskusjonsarena for folk som ikke har noen spesiell interesse av hifi og musikk.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg startet en tråd for å få litt innspill på innkjøp av ny seng og skulle vise denne til min samboer. Det viste seg at hun ikke kan se tråder fra OT-seksjonen. Er dette bevisst eller en glipp?

Det var like før hun registrerte seg her inne!

Høres ikke bra ut..? :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.587
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Triks for å få flere medlemmer ;)... Norges beste OT forum spør du meg ... Her får man svar på absolutt alt! :eek:

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Hun satt seg nå bare ned sammen med meg og leste gjennom, case closed. Jeg ser absolutt poenget. Det virker jo som et meget fornuftig forum når man ikke ser på OT-trådene.

(Fra spøk til alvor - helt enig, Bambadoo - det er ufattelig hvor mye brukelig og ubrukelig informasjon som blir delt med den største fornøyelse her inne!)

Topp Bunn