Ingen ting er som eksamen om en snau uke...

Z

Zomby_Woof

Gjest
...for å få ryddet og vasket hjemme, sjekket mail og hifisentralen, kjørt på bensinstasjonen etter snus, klippet neglene, barbert seg, bladd i gamle HIFI-blader, oppdatert ønskelisten på platekompaniet.no, og så videre, og så videre....

Er jeg alene om å slite med dette?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei... :)

Nå er det noen år siden jeg hadde eksamen sist, men jeg husker godt hvor utrolig mye mer man fikk gjort på den tiden, alt var liksom så mye mer attraktivt enn det å lese.

Lykke til, det går nok bra, og så kan du glede deg over nyvasket hus når du tusler hjem etter eksamen. :)

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
er en mnd til jeg begynner med eksamener, huff tror ikke det blir mye spennende, skal opp i matte, fysikk og programmering.

Den tid den sorg.......

Z

Zomby_Woof

Gjest
Joa. Temmelig sikker på at det går bra. Men det skal da gå litt mer enn bra også..

Når jeg er ferdig ligger Hemingways 'For whom the bell tolls' og Grass' 'Blikktrommen' og venter.

Jeg både trenger og fortjener en juleferie denne gangen.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Zomby_Woof skrev:
Joa. Temmelig sikker på at det går bra. Men det skal da gå litt mer enn bra også..

Når jeg er ferdig ligger Hemingways 'For whom the bell tolls' og Grass' 'Blikktrommen' og venter.

Jeg både trenger og fortjener en juleferie denne gangen.

åå juleferie ja, kan ikke huske siste jeg gledet meg slik til jul ;D

Nei eksamener er egentlig veldig stressende, alt avgjøres av kansje en oppgave, ikke noe spessielt glad i det opplegget, misforstår man noe er man ferdig..

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg skal i tillegg hjem. Jeg har ikke gledet meg sånn til jul siden jeg trodde på nissen.. ;D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Zomby_Woof skrev:
Jeg skal i tillegg hjem. Jeg har ikke gledet meg sånn til jul siden jeg trodde på nissen.. ;D
akkurat samme her, flyttet plutseli 100 mil unna familien og min kjære, er ikke bare bare... Kjekt når eksamenene er lagt opp litt tidlig så man kan komme seg hjem før julaften, har siste den 12.des. da er det bare å pakke driten å komme seg avgårde ;D

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
huff ja.. eksamen om 4 uker. :eek:

to forskjellige matte'r og programmering. :(

trøste seg med nytt utstyr som kommer på plass. :)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.089
Torget vurderinger
4
Da jeg studerte gledet jeg meg til arbeidslivet og slutten på stress og press før eksamen....helt til jeg oppdaget at det er deadlines kontinuerlig i arbeidslivet. Studenlivet med korte eksamensperioder var slaraffenliv.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Du er langt fra alene. Skal ha en eksamen i slutten av måneden og en lesedag før det. Velig spent på hva denne lesedagen kommer til å bli brukt til.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
J.Finvaag skrev:
Zomby_Woof skrev:
akkurat samme her, flyttet plutseli 100 mil unna familien og min kjære, er ikke bare bare... Kjekt når eksamenene er lagt opp litt tidlig så man kan komme seg hjem før julaften, har siste den 12.des. da er det bare å pakke driten å komme seg avgårde ;D
Så seint?

Jeg har min siste eksamen 30. november. Jeg regner med at jeg rekker å komme meg hjem og snylte på gamlingene i gooood tid før julaften da. ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
AlexanderK skrev:
J.Finvaag skrev:
Zomby_Woof skrev:
Så seint?

Jeg har min siste eksamen 30. november. Jeg regner med at jeg rekker å komme meg hjem og snylte på gamlingene i gooood tid før julaften da. ;D
Jeg skal ikke hjem og snylte på gamlingene, da. Skulle tatt seg ut, gamle mannen...

Jeg har siste eksamen på torsdag, men jobber/utdanner meg på jæren fram til 14. des. Deretter bærer det hjem til ferie.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
AlexanderK skrev:
J.Finvaag skrev:
Zomby_Woof skrev:
Så seint?

er det seint ? ble glad når ejeg fikk eksamensplanene, de siste årene har jeg ikke vært ferdig før runt den 20. :-\

Topp Bunn