Infinity Reference 11i

warwick

Hi-Fi interessert
Ble medlem
29.09.2006
Antall liker
0
Har et par høyttalere av nevnte type liggende i et skap hjemme hos mine foreldre.
De er fra ca 2000 tror jeg.
Hva slags høyttalere er egentlig dette? Aldri rota meg til å høre på de (fikk de i bytte en gang). Hvordan er de sammenlignet med mine Krix Equinox? Er vel ikke verdens mest påkostede elementer i de regner jeg med, men jeg liker kabinettformen og størrelsen så kunne tenkt meg å oppgradere de med ny innmat.
Noen som har noe info om de?

Edit: Usikker på alderen på de, men de er kliss like disse:

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

jeg har et par slike.de kan neppe måle seg med krix.husker de kostet ca.1800 kr. i '97.hadde samtidig et par ref.61 i. gulvstående m/doble 8-tommere.den gangen var jeg litt naiv når det gjaldt hifi.jo større jo bedre & amerikanske var normen ( de var snekret sammen i danmark ).

hadde et par ref. 41 tilbake i '91 som låt mye bedre en de modellene jeg kjøpte senere.(desse var bygget i U.S.A.)

men tilbake til ref 1 i. : kobler de opp av og til.kraftig forsterker er et must.for å si det slik : de er verdt pengene,men jeg hadde ikke orket å leve med de permanent.

mvh. s,

(beklager hvis dette innlegget er noe rotete men feberen har rundet 38 i kveld)

warwick

Hi-Fi interessert
Ble medlem
29.09.2006
Antall liker
0
Takker for svar! Kanskje de kan være kandidater til ny innmat.. Lar de ligge litt til jeg..

Topp Bunn