Høyttalere Infinity Epsilon i Oslo området

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Jeg er nysgjerrig på Infinity Epsilon høyttalere.

Har lest mye godt om de, men aldri fått hørt de. Vet at de krever mye forsterkerkraft, men for meg er ikke det et stort problem. Hvis det finnes noen som har disse i Oslo området og som er åpne for å la meg komme på en liten lytt så hadde det vært morsomt.

Final
 

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Hei Final.

Jeg har et par som jeg vurderer å selge etter hvert. Er litt usikker. Har egentlig lyst til å ta vare på disse klassikerne også.
Står på jobben min i Oslo sentrum nå. Ikke helt koblet opp som du ser, men det kan vel ordnes etterhvert:)

IMG_3975.jpg
 

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Her fra stua før de havnet på jobben.
Knallbra høyttalere på alle måter, men trenger som du sier en del effekt. Når det er sagt så er de ikke så tørste som noen skal ha de til hvis man spiller på normale nivåer. Han jeg kjøpte de av brukte to 250 wattere og det fungerte utmerket. Jeg brukte en kraftig transistor på bassene og en 2x100 watt rørforsterker på toppene. Fungerte veldig bra.

DSC01204.jpg
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Hei Final.

Jeg har et par som jeg vurderer å selge etter hvert. Er litt usikker. Har egentlig lyst til å ta vare på disse klassikerne også.
Står på jobben min i Oslo sentrum nå. Ikke helt koblet opp som du ser, men det kan vel ordnes etterhvert:)

Vis vedlegget 476587
Flotte høyttalere. Tusen takk for svar. Vil veldig gjerne høre dem når det byr seg en anledning. Ender jeg opp med et par så vil jeg ta svært godt vare på dem. Liker utstyr som er i topp stand. Det er vel ikke lett å skaffe deler til disse om noe går i stykker, så de krever voksne eiere for å vare.


Final
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Er jeg på de kanter sender jeg nok en PM:rolleyes:
 
Topp Bunn