K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Kul er den okkesom!impulse skrev:Det der er ingen Saab, Finger. det er en 70-talls-Lancia med Saabmerke i fronten. Et veldig kortlivet samarbeid.
Kul er den okkesom!impulse skrev:Det der er ingen Saab, Finger. det er en 70-talls-Lancia med Saabmerke i fronten. Et veldig kortlivet samarbeid.
Det er bare en ting å si Roberten: Smellvakkert!!!!Roberten skrev:All den tid noen har sagt Citroen kan jeg ikke godt la være å nevne at for meg finnes det bare én, SM. Motor fra Maserati, linjeføring fra en syrebefengt estetiker og kjøreegenskaper som virkelig har vasket seg. Det er ikke riktig sommer uten en lengre biltur i SM'en med fatter og Gainsbourg på kasettbånd.
![]()
![]()
EDIT:jeg har ikke tenkt til å unnskylde meg for OT, men jeg vil få beklage at bildet ble krøkkete stort.
Den vil stå godt til laserpickupen din65finger skrev:jeg vil ha en slik bil Roberten! eneste som kan få meg til å svikte svartrotta
utrolig at ikke bilfabrikantene kan utvikle en slik bil billig og vedlikeholdsfri. En skam56fwb skrev:Vi tåler et bilde til av det som frister fingeren...
Kanskje det aldrig så stæsje "huset" i bakgrunnen vil fortelle noe om
de grunkene som skal til - i alle henseender.. ;D
Man kan vel si at SM'en er "Slottstappet".... ;D
Så vidt som jeg husker vart det produser svært få
eksemplarer av denne bilen - noen få tusen...
En drøm skal man jo ha da...![]()
Så, så Valentino - INGEN negative tanker her - "No negative Waves"Valentino skrev:På motorveien:
...jeg har ikke styring...
-Men så brems da, for pokker!
...jeg har ikke bremser heller...
Det er slik jeg husker GQ-gutta på tur til SM-treff i Frankrike i et gammelt blad. Det virkelig triste var at alle damene på treffet hadde vært unge den gang bilene var nye.
Flere enn én hydraulikkrets er for pingler. Bare spør asbjbo som kjører Activa.
Det ante meg nok Valentino.Valentino skrev:Å, det var skrevet med en kjærlighet nesten på høyde med den jeg har for min gamle Campagnolo Record-utstyrte celestegrønne Bianchi, 56fwb. Jeg hadde jo håpet at det skinte igjennom?
Hence, mekaniker på stand by. Men bruker man den en del i sommermånedene er den like driftsikker som en annen entusiastbil.Valentino skrev:På motorveien:
Det er slik jeg husker GQ-gutta på tur til SM-treff i Frankrike i et gammelt blad. Det virkelig triste var at alle damene på treffet hadde vært unge den gang bilene var nye.
Det finnes da håp for oss gutta om så skulle være tilfelle Roberten ;DRoberten skrev:Hence, mekaniker på stand by. Men bruker man den en del i sommermånedene er den like driftsikker som en annen entusiastbil.Valentino skrev:På motorveien:
Hmm...piker som var unge da bilene var nye('70-'75,) vil vel være fra midten av førtiårene til begynnelsen av femtiårene nå.
Jeg håper ikke du sier at det ikke finnes sjarmerende og yndige piker i dette alderssegmentet, for da gruer jeg meg monumentalt til å bli eldre.
impulse skrev:Jeg kan bekrefte at det finnes nok av levende, vakre og ytterst sjarmerende kvinner i det alderssegmentet, Roberten. Have no fear. ;D Jeg befinner meg i det samme segmentet og klager i alle fall ikke.![]()
;Dimpulse skrev:Jeg har det ikke med å teste blindt, HCS. Aller minst kvinner. Men dufinner sikkert folk her inne som mener det er den eneste plausible måten å merke forskjell på dem på.... ;D
"Dessto mer en ønsker å måle, dessto mindre har en å måle..."emotikon skrev:;Dimpulse skrev:Jeg har det ikke med å teste blindt, HCS. Aller minst kvinner. Men dufinner sikkert folk her inne som mener det er den eneste plausible måten å merke forskjell på dem på.... ;D
Nja, og så er det dem som må måle alt først også.....
SV Jura i orange 71 model. hverken mer eller mindre takkdonnerwetter skrev:Det har du rett i, Birger.
Miura er dessverre hverken økonomisk overkommelig eller lett å ha med å gjøre.
Men for en doning![]()
Præhhh.....hengerumpe du ;D ....det er det jaggu på Miura og.donnerwetter skrev:Phøh, tysk hengerompemobil ;D
Dette, mine herrer, er det ultimate. Vakrere kan det ikke gjøres av mennesker![]()
BHO skrev:Præhhh.....hengerumpe du ;D ....det er det jaggu på Miura og.donnerwetter skrev:Phøh, tysk hengerompemobil ;D
Dette, mine herrer, er det ultimate. Vakrere kan det ikke gjøres av mennesker![]()
Men vakker er den, selv om den ikke overlevde seg selv, slik 911 har gjort opp til flere ganger. 8)
Blei mye bilpreik her nå. :
Du skal vite det Trond....jeg følger litt med i tråden din, og gleder meg over at du er så fornøyd med dine oppgraderinger i anlegget.
En flott tråd i en god tone........det kan vi like.![]()