Apropos fornøyd, jeg tilbringer dagen i gamlekåken i Bærum.Den skal snart forlates for godt, men fungerer som base i noen påskedager imens husets arving jobber i nabolaget. Tid med den yngre delen av familien er det viktigste som finnes, og er virkelig noe jeg får energi av. Selv når vi bare sitter og gumler pasta og ser "Masterchef UK". Good times, som det heter på nynorsk.
Her er det pt kun en liten Geneva som gjør nytten som formidler av musikk. Akkurat nå er det det altfor lite kjente og norske soul-stjerneskuddet Monica Ifejilica som fylker kjøkkenet med "Tomfoolery". Kanonlåt! Men nå er jeg så fornøyd med å ha anlegget oppe å gå i " den andre stova" at jeg savner å lytte skikkelig!
Og før du spør, vinagunner; Joda. Jeg har husket å pakke ned en liten flaske med lagerolje til platespilleren din. ;-)
God påske til alle som er innom !
Her er det pt kun en liten Geneva som gjør nytten som formidler av musikk. Akkurat nå er det det altfor lite kjente og norske soul-stjerneskuddet Monica Ifejilica som fylker kjøkkenet med "Tomfoolery". Kanonlåt! Men nå er jeg så fornøyd med å ha anlegget oppe å gå i " den andre stova" at jeg savner å lytte skikkelig!
Og før du spør, vinagunner; Joda. Jeg har husket å pakke ned en liten flaske med lagerolje til platespilleren din. ;-)
God påske til alle som er innom !
Sist redigert: