Klassisk ARC kan jo funke, det...og nyere også, selvsagt. Det jeg har hørt i Fidelity-sammenheng har vært bra..rent bortsett fra at jeg personlig liker cj ganske mye bedre. Er det denne du skal bruke på hønn da, eller?
Jepp! Julekaffen samles også som årgangskaffe av kjennere er det meg fortalt, bare å få i hus!! S.Wilson er visst også sterkt limitert så er den på lista, bör den handles fort, den er meg bekjent bare tenkt trykt i ett opplag, verdens 12´te beste platesjappe fikk bare ta inn 10 exOjsann! Om den julekaffen er i klasse med de andre spesialblandingene Zoega har lansert i det siste, (med sommerblandingen som en definitiv højdare!Godt at du fant en til!) er det duket for en handletur over grensen snart!
Den Wilson-skiva er også selvskreven, sammen med en solid ECM-runde i nærmeste velassorterte platebutikk..som nok blir en nettløsning. 8)
Kvalitet, framfor kvantitet!! vettuZoega og ECM- tråden dette her...
Boris Blank er halvparten av synth/electro gruppa Yello, de er gamle og orginale i seg selv. Skiva er behagelig, men ta deg en lytt för inhandling, den er ikke blandt de store!God kveld! "Last dance" er en vakker skive, musicus. Helt der oppe sammen med Hadens prosjekter med Metheney. Den skal jeg ta fram når de nye, men gamle rørene er montert i morgen.
Boris Blank er et..eh.. Blankt ark hos meg. Men det bør jeg kanskje gjøre noe med?
I dag har jeg hatt en hyggelig tur innom Eirik hos Spøk&Spenning på Løkka. Han har fått inn endel godsaker i det siste, ikke minst endel Mobile Fidelity-vinyl. Det er jo ikke hverdagskost, akkurat. Jeg måtte bare unne meg et eks av Beatles´mesterverk "Abbey Road" i MFSL-utgave. Ikke at jeg trengte den, siden jeg har britisk orginal, fransk søttitallsutgave og japansk EMI/Toshiba, men det er en plate som er en del av mitt DNA, og da er det noe som heter "jeg måtte bare..."
God morgen!Ah ! Selvfølgelig. Har aldri følt for å ta bølgen mht Yello selv, sikkert derfor femmer´n ikke datt ned.
Vel, Beatles er ikke alles kopp med te. For meg er det ufortynnet, musikalsk magi. Men vi er i alle fall enige når det kommer til denne skiva. 8)
God morgen, musicus! Se der, ja! Beatles på morrakvisten! Får håpe det sitter! Ellers blir jeg nødt til å spille etpar låter for deg når du stikker innom! 8)
God tur til gamlelandet, forresten.
Malia/Boris Blank - Convergense er kanskje ikke av de store, men den smyger seg inn under huden så det er en frydBoris Blank er halvparten av synth/electro gruppa Yello, de er gamle og orginale i seg selv. Skiva er behagelig, men ta deg en lytt för inhandling, den er ikke blandt de store!
Ekorn gener skal man ikke kimse av, de kan före en alle veier til slutt, men spennende og hyggelig er det! forövrig eneste (og nå banner jeg i B kjerka vet jeg) skiva deres jeg har noe tilovers for, ingen stor fan selv om jeg er klar over deres bidrag i pop historien![]()
crosswind;2139409 SME'n blev lagt ut igår och försvann från hemmet idag. Var inte direkt svårsåld ska sägas! Var med vemod den försvann och jag hoppas jag inte kommer ångra på att jag sålde den skrev:drivverk som tar två armar[/B].QUOTE]
Oi, det skal bli int å se hva du erstatter SME 20 med. To armer? Da kan man vel like godt anskaffe seg to stk WB The Circle. De kommer til å oppta samme areal som en større snurrer![]()
Om du ønsker deg et MFSL-eksemplar, er det mildest talt ikke lett å få tak i
Dæven, Dazed ! Det var ikke småtteri heller! Men siden jeg først og fremst handler i bruktbutikker her til lands, både fordi det er enklere med evt bytting, og ikke minst passer bedre med mitt "kjøp lokalt"-mantra, var nok vurderingen mest basert på at jeg ikke har sett MFSL-Beatles på årevis.
Jeg tenkte nok mest "overkill" rent plassmessig, Gunner. En Circle har jo ytelser langt utover hva prisen skulle tilsi, så sånn sett er det jo klokt. Men så er det jo det med å ha spillere og armer med forskjellig karakter når man først skal ha flere.Selv ville jeg hatt to spillere om jeg hadde plass. Min WB ACT, selvfølgelig, og en Nottingham Dais eller Garrard mellomhjul, Bergmann Sindre eller Roksan fra toppserien.
Du har jaggu god smak i øl og glass også, musicus. Hvordan likte hun urnorsk tradisjonsmat? Sånne eksperimenter kan jo jage folk ut av huset, om man ikke er forsiktig...
EDIT ; Om hun likte maten så godt at du vurderer å styre skuta i retning Saltzburg, må du være en jævel til å lage fårikål!! 8)
Tja, det har väl med så mycket annat inom denna hobbyen. Det där med att inte klara att slå sig till ro, testa något nytt etc. Nu var det ju inte bara för att få plats med en arm till jag sålde den, men det var en av anledningarna.@ Crosswind: Kan ikke for mitt bare liv begripe at noen selger en SME 20/2 bare for å få plass til en arm til, men det er nå meg.....Hvorfor ikke bare oppgradere armen til f. eks. en SME V?
mvh