Igjen og igjen og igjen og igjen

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.867
Sted
Østfold
Når har bjornh nok en gang fjernet noen helt uvesentlige innlegg i en tråd og lar all skittkastingen stå, så stenger han for sikkerhets skyld tråden for ytterligere kommentarer. Hva er egentlig poenget? Kan dere ikke i det minste gå offentlig ut og si at dette er policyen? Denne tråden trenger faktisk ikke å avfeies med "det er så mye å rekke over" for det er flere slike ufinheter som er blitt rapportert direkte både i denne og andre tråder.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Det er ikke Bjørn, men jeg som har stoppet tråden. Jeg ville lese gjennom tråden før jeg evnt. lot den gå videre.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.867
Sted
Østfold
Men hvorfor kan det aldri modereres i henhold til regel nr 1? Det er sikkert blitt nevnt 200 ganger i løpet av de siste månedene, og vi får ikke så mye som en eneste liten kommentar på det annet enn at "det er mye å gå gjennom", og langt mindre gjøres det noe.

S

slowmotion4

Gjest
ok, jeg vet ikke om dette er riktig tråd, men siden vi er i gang;
Jeg ser at alle dagens poster i "Er høyttaleren den avgjørende komponent i anlegget" - tråden er slettet...
Etter min mening blir trådene vanskeligere å lese hvis enkelte av postene plutselig blir borte.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Jeg har fjernet alle useriøse innlegg i den tråden med tilhørende innlegg som ble malplassert pga. slettingen. Derfor er det ingen innlegg fra i dag.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn