IFI Audio Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Zerostat

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Innlegg
    4.555
    Antall liker
    1.455
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    72
    Finner ikke IFI venner. Da er de vel bare å starte denne tråden.

    Jeg er utrolig imponert over ifi micro iPhono2.

    Denne RIAA'n ligger etter min mening i toppskiktet av phono-forsterkere. Masse innstillinger og høy Gain gjør denne til en stayer.

    iphono.jpg
     

    Zerostat

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Innlegg
    4.555
    Antall liker
    1.455
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    72
    Etter å ha testet ut ifi Micro iPhono2 ble jeg nyskjerring på Ifi micro – iDSD BL. En dac med en masse støtte. Knall data! Hvis denne ligger i samme gate lydmessig som iPhono2 så kan jeg ikke skjønne annet enn at denne også blir en vinner.

    ifi micro idsd bl.jpg
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.485
    Antall liker
    276
    Torget vurderinger
    19
    Har en iPurifier2 som jeg er veldig fornøyd med. Er koblet til sammen med intona galvanisk skille.

    Vurderer å erstatte begge med nano iGalvanic3.0 for å få ryddet opp i alt dilldallet.
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.485
    Antall liker
    276
    Torget vurderinger
    19
    Filtrere vekk rfi/emi og renser strømmen, fjerne jitter, de to sistnevnte er ikke relevant for meg.
     
    Sist redigert:

    Zerostat

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Innlegg
    4.555
    Antall liker
    1.455
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    72
    Hadde vært gøy med noen flere ifi-venner med erfaringer rundt produktene deres.
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.867
    Antall liker
    645
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Er temmelig sikker på at jeg kommer til og kjøpe phono 2,den har jo en mengde innstillinger og nok gain.prisen er vel ca 6000.
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Da er har jeg blitt medlem av ifi's venner! Har vært en lykkelig eier av en xDSD i noen dager. Utrolig bra lyd fra denne vesle dingsen. Skjønner godt at denne får topp score i alle tester. :cool:

    OBS! Prisen oppgitt i testen til Stereo+ stemmer ikke. Koster 4690,- kr.

    ifi.jpg


    stereo +.jpg


    hifi choice.jpg


    hifi news.jpg
     
    Sist redigert:

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    xDSD kåret til EISA PORTABLE DAC/HEADPHONE AMPLIFIER 2018-2019.

    iFi_Audio_xDSD_web.jpg
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.684
    Antall liker
    2.286
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Jeg får melde meg på her. Jeg bruker følgende fra iFi:

    nano iDSD på PCen til kona.

    micro iDAC2 med micro iTube og iPurifier på min PC.

    micro iDSD BL på min andre PC.

    iPurifier2 til USBinngang på min Oppo 105D Audiocom Signature.

    Alt utstyret jeg har fra iFi fungerer utmerket og lyden er bra.
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Fikk en iFi Audio hip-dac i Posten i dag. Egentlig latterlig billig og bra! :cool:
    Endelig fikk jeg også bruk for den balanserte Sony/Kimber kabelen jeg kjøpte for et par år siden.

    https://ifi-audio.com/products/hip-dac/

    DSC02704.jpg


    ifi-hip-dac-beauty-100836726-large.3x2.jpg
     
    Sist redigert:
    S

    svk

    Gjest
    Noen som har prøvd denne?
     

    Anatman

    Medlem
    Ble medlem
    03.06.2020
    Innlegg
    36
    Antall liker
    21
    Sted
    Nærbø
    Har en iFi Audio Micro iDSD Black Label, og en iFi Nano iDSD Black Label - mener jeg har kjøpt begge hos Mala Audio. Brukte de først mest på mobil/tablet, men nå står en av dem på en Thinkpad oppe, og en maken nede.

    Microen har to sminkesett - xbass og 3d. Kult å leke med, men jeg unngår å bruke dem begge, da jeg føler jeg forurenser lyden. Bruker disse utelukkende til ulike headset. Er utrolig fornøyd med begge to! Når det skal sies. så testet jeg en Chord Mojo en liten stund, syns den var mer klumpete mm, men den hadde nok en mer "gammeldags"/nostalgisk og varm lyd. I mine ører hadde den en veldig særegen sound.

    Så en Trond ovenfor her hadde fått seg en iFi Audio hip-dac, er du fornøyd med den? Har du hatt andre du kan sammenligne med?
     

    Papillon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2007
    Innlegg
    230
    Antall liker
    194
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Har en nano iDSD som er koblet til en PC via Gemini kabel og iUSB Power (hørte forskjell med og uten iPower, men om det er verd å betale over det dobbelte av DAC prisen for eliminere PC støy, vet jeg ikke helt :sneaky: ). Siden jeg bruker Tidal HiFi så ble jeg ekstra fornøyd da iDSD'en fikk ny firmware med full MQA dekoding (selv om jeg da mistet coax (SPDIF?) ut). Har også såvidt brukt den i bilen med telefonen, men fant ut at det ble for mye styr. Denne lille DAC'en er som regel med på hytteferier også :cool:.





     
    Sist redigert:

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.015
    Torget vurderinger
    2
    Det ser ut som om denne linken mangler i tråden:
     

    Anatman

    Medlem
    Ble medlem
    03.06.2020
    Innlegg
    36
    Antall liker
    21
    Sted
    Nærbø
    Og jeg bestilte nettopp min andre iFi Micro iDSD Black Label , så har jeg en på hver laptop, og kan bruke min iFi Audio Nano iDSD Black Label på telefon/nettbrett.

    Elsker disse DACene, selv om jeg ennå savner sounden på Chord Mojoen. Den siste iFi Micro iDSD Black Labelen - får den i posten i morgen fra Mala Audio - kostet 7500,- Tror de har steget ca 500 siden jeg kjøpte den første nå nylig.

    20200623_231456.jpg
    20200623_231613.jpg
     

    ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.785
    Antall liker
    913
    test av alle 3
     

    Anatman

    Medlem
    Ble medlem
    03.06.2020
    Innlegg
    36
    Antall liker
    21
    Sted
    Nærbø
    Tusen takk for denne "ufo"! Og med denne konklusjonen: "As such, iFi iDSD Black Edition gets my strongest recommendation in headphone DACs and Amplifiers.", så må jeg vel si jeg er en fornøyd innehaver av denne dacen!

    Gjeldende Head-Fi, så må jeg innrømme at jeg etter hvert begynner å forstå et konsept jeg før aldri har hatt sansen for, eller interesse for å teste ut. Jeg er en gammel sau fra Jæren, og har vært HiFi-gal siden jeg forlot livmoren, så og si. Hadde en periode da barna var små, der nådeløse kompromisser i familien drev meg til yttergrensene av hva et forstyrret og egosentrisk hifimenneske kan tåle. Nå fader heldigvis gradvis traumene fra den tiden ut .

    I et rom, er det hundrevis av forstyrrende elementer ift akustikk mm, dess mer hifigal, dess mer forstyrrende elementer oppdager man. Nevrotiske rykninger i kropp og sjel, grunnet noen har flyttet puta i sofaen er et faktum. Heldigvis er kalibreringsutstyret kun en armlengde unna. "HYSJ - vær stille for helsike, her skal det kalibreres! Hvem flyttet den vasen!" Sukk...

    På ørene, er de millimeterne fra driverne inn til trommehinna helt upåvirket, om man har fjernet voksen vel og merke. Jeg oppdaget med et smell, at det rett og slett var ufattelig mye morsommere å lytte på musikk direkte inn i kanalen! Og av en eller annen merkelig grunn, føles det mye mer privat og "ekte" å kunne lytte alene. Musikk har den "egenskapen", at man nesten tvinges til å dele den med omgivelsene. For meg - sær egosentrisk og introvert - har alltid dette vært et yrlite irritasjonsmoment. Med cans derimot, sitter jeg med et litt rampete smil, kikker på verden som uforståelig surrer og babler i vei, rålytter med høy pelsføring og skammelig nesten-ereksjon på det beste av det beste! Kjører man åpne cans, blir det selvfølgelig litt mindre privat, og det er i settinger sammen med andre mennesker og dyr jeg anvender de lukkede. Selvfølgelig er det ennå en sporadisk nytelse å sitte i rommet, nesten smake og ta på lydbølgene, og kjenne at luften fra subwooferen tørker en svinnende hårmanke.

    Nå har jeg et varierende antall (ulike typer ift impedans, kvalitet, åpne/lukkede mm) cans som blåser livets essens direkte i ørene, noe som faktisk også kan oppleves "romlig/luftig/større" enn et fysisk rom kan bli. Tenker da spesielt på at man oftest bor i hus der egne kalibrerte (låste med den gamle safedøra fra Noregs Bank mm) rom er mer som en sjeldenhet å regne, spesielt om man har en udisiplinert kone.

    Så ja - Head-Fi? Mine fordommer og min motvilje er blåst behørig ut ører og sinn, jeg er nyfrelst!
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    test av alle 3
    Slike nerde-målinger tar jeg med ei klype salt. Stoler mer på egne ører.
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    145
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    12
    Finner ikke IFI venner. Da er de vel bare å starte denne tråden.

    Jeg er utrolig imponert over ifi micro iPhono2.

    Denne RIAA'n ligger etter min mening i toppskiktet av phono-forsterkere. Masse innstillinger og høy Gain gjør denne til en stayer.

    Vis vedlegget 482267
    Hei, jeg har en slik, og er veldig fornøyd med den, selv om jeg faktisk er usikker på om jeg har stilt dip-switchene rett. Jeg har Rega Ania MC, og ønsker høyest mulig utgangssignal fra IFI’en pga ny forsterker. Noen som har forslag til hvordan de skal/kan stilles?
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    145
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    12
    Jeg har forresten IFI PRO IDSD, som har et utall funksjoner. Jeg bruker den som streamer (Tidal HiFi- MQA) med Mcontroll, samt som dac for cd-spiller. Trådløs og kablet Internett, en rekke innganger og både balansert og rca utgang. Veldig god i mine ører, men jeg har ikke verdens beste erfaring med streamere. Har kun hatt Lumin D2, men IFI var fullt på høyde. Jeg har ikke prøvd fullt ut alle filtrene, og delvis rør lyd og hodetelefon forsterker delen. Den har også mange funksjoner jeg ikke har hatt bruk for. Lydmessig topp i mine ører. Jeg skulle dog ønsket et bedre grensesnitt mot Tidal, da menyen er litt forskjellig fra Tidals egen. Her er jeg novise, men har forstått at dette gjelder mange tilsvarende applikasjoner. Om noen har gode alternativ til Mconnect setter jeg pris på det.
     

    Zerostat

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Innlegg
    4.555
    Antall liker
    1.455
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    72
    De gule skal on og alle andre off. Da får du 72db gain som er max og 100Ohm som treffer bra.
    iphono 2 setting 72db.JPG
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    145
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    12
    De gule skal on og alle andre off. Da får du 72db gain som er max og 100Ohm som treffer bra.
    Vis vedlegget 647575
    Hei og takk for svar! Ser at jeg ikke hadde samme innstilling (manglet +12db), så dette løfte volumet! Ja, hva skulle en gjort uten Hifsentralens dyktige medlemmer!

    PS: Mht Mconnect så er det ikke IFI Pro iDSD som egentlig kunne vært bedre, men appen Mconnect som jeg har på Iphone og styrer bla. Tidal. Det er en del "opplæringsvideoer" på Youtube fra iFi audio (egentlig AMR) om bl.a Tidal/MQA/ROOB - men disse er ikke de beste jeg har sett. Bla. ble jeg anbefalt Muzo (Coblestone) - men den klarer ikke MQA (i den grad en må ha det...). Skal teste Adirvana som en på forumet mente var god. Ellers har jeg har selv ikke gjort meg opp en mening om MQA har noe for seg. ROON har jeg ikke prøvd ennå.
     

    Corison

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.07.2015
    Innlegg
    123
    Antall liker
    281
    I tidligere oppsett slet jeg med mye støy fra en stasjonær PC av god kvalitet som jeg bruker ift film og musikk. Enkelte dac'er var nesten ubrukelig pga støyen fra PC'en, mens andre klarte å redusere endel støy.

    Har anskaffet iFi micro iUSB3.0 og Gemini kabel som har løst problemet mitt med støy. For tidlig å si noe om lyden blir bedre på andre felt, men bare det at støyen forsvinner og gir en "sortere" bakgrunn er mulig verdt investeringen alene. Fantastisk forbedring (ikke subtilt) spesielt på PrimaLuna rør dac og Accuphase DA50.

    iUSB3.0 leverer det den lover og er verdt å teste.
     

    Papillon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2007
    Innlegg
    230
    Antall liker
    194
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    .....
    PS: Mht Mconnect så er det ikke IFI Pro iDSD som egentlig kunne vært bedre, men appen Mconnect som jeg har på Iphone og styrer bla. Tidal. Det er en del "opplæringsvideoer" på Youtube fra iFi audio (egentlig AMR) om bl.a Tidal/MQA/ROOB - men disse er ikke de beste jeg har sett. Bla. ble jeg anbefalt Muzo (Coblestone) - men den klarer ikke MQA (i den grad en må ha det...). Skal teste Adirvana som en på forumet mente var god. Ellers har jeg har selv ikke gjort meg opp en mening om MQA har noe for seg. ROON har jeg ikke prøvd ennå.
    Jeg har en brukt Pro iDSD på vei i posten nå. Har pleid å bruke Mconnect med streaming-kortet i en PS Audio DS DAC, men nå vil jeg også prøve BubbleUPnP for Android. Jeg synes heller ikke Mconnect er god nok til å finne Tidal-musikk med.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    798
    Antall liker
    436
    Torget vurderinger
    10
    Melder meg inn her med en stereo 50 i stua og en idsd micro på vei.

    Stereo 50 er en fantastisk liten sak med alle tenkelige innganger og rørbasert forsterkeri. En blanding av gammelt og nytt som er fascinerende bra. Slik jeg har skjønt det brukes micro-produktene i denne forsterkeren, så phonotrinnet er en iphono, dacen en idsd osv. Hodetelefonforsterkeren bruker rørforsterkeren og struper effekten. Og alt fungerer utmerket. Begrenset utgangseffekt på ca 10-15 watt, men det er sjelden jeg ønsker å spille høyere på cheviotene mine. Og det er et liv og en nerve i musikken andre forsterkere jeg har hatt ikke har vært i nærheten av. Det er rett og slett morsomt å høre på musikk. Er det korrekt?, aner ikke, men det høres mer ekte ut. xBass fungerer veldig bra når man spiller lavt. 3d kan fungere med hodetelefoner av og til. Ellers er det opplagt at forsterkeren er utviklet av noen som kan sine saker.

    Planen var å etterhvert kjøpe et Leben-oppsett, eller Luxman, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg gidder.
     

    trondav

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.12.2015
    Innlegg
    373
    Antall liker
    446
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    16
    Da melder jeg meg inn her. Driver og tester ut iFi Zen DAC V2 - virker som det er utrolig mye lyd for pengene her. Til under 2.000,- levert med greie kabler virker dette som ett røverkjøp dersom man har behov for en enkelt headphone AMP som dekoder MQA - Tidal Masters. Fungerer som en drøm på Mac Mini som endpoint på en Roon løsning. Kjører Renderering av signal på iFi Zen DAC V2. Roon tar seg av 1. unfold.

    Vil fremheve ypperlig service av Terje Nilsen hos @Audio Aktøren. Kjapp og grei levering. Anbefales!
     
    Sist redigert:

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.015
    Torget vurderinger
    2
    iFi vet hemmeligheten bak det gyldne snitt, og det er hørbart i alt de driver med! :)

    Det jeg synes er svært spennende er hvordan ASR (omtale i linken i sitatet over), avskriver "Valve+"settingen, og til og med anbefaler produsenten å droppe denne ved neste korsvei... En hver som gidder å prøve dette ut med et par gode hodetelefoner må være fullstendig døvstum om han ikke stiller seg selv noen essensielle spørsmål når det veksles mellom de forskjellige settingene på denne aldeles fantastiske hodetelefonforsterkeren.
    Forskjellene er åpenbare.
     

    Papillon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2007
    Innlegg
    230
    Antall liker
    194
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Hjemmekontoret er blitt svært trivelig nå med iFi:

    Ifi in a Home office setting (small) 01.jpg
    Ifi in a Home office setting (small) 02.jpg
    Ifi in a Home office setting (small) 03.jpg


    Etter litt innledende utfordringer hvor Zen Stream ble koblet på hjemmenettet trådløst, og nektet å la meg se etter nyere firmware, så ble det sving på sakene med fast kablet ethernet. Fikk faktisk Tidal Connect opp og kjøre med gammel firmware og wi-fi også, og ble litt forfjamset da iFi PRO iDSD viste OFS (original frequency spectrum) i displayet. Googlet og fant ut at tidlig firmware hadde en utilsiktet ('bug') funksjon som fikk Zen Streamer'n til å gjøre første oppakking av MQA filer og iDSD gjorde resten. Siste firmware overlater nå all MQA oppakking til iDSD'en (se bilder). AD/DA prosessen i Lyngdorf RP skjer med 24/96 og er transparent nok for meg (er helt avhengig av romkorr. i rommet).

    Lyden er veldig oppløst, masse detaljer og rør-moduset i iCAN gir prikken over i'en. Aktive Genelec G4 høyttalere.
     
    Sist redigert:

    Papillon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2007
    Innlegg
    230
    Antall liker
    194
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Har lyst til å fortelle om et par blundere jeg gjorde med iFi PRO iDSD'en oppe på kontoret på jobben, og hvordan det hele så fint ble taklet av Audio-Aktøren i etterkant: En dag med flott musikk i hodetelefoner så presterte jeg å flytte på en myk bag - Murpy's lov gjorde at den havnet oppå Ifi strømforsyningen slik at den 'kokte' og døde. Null lyd i iDSD'en. Utålmodig som jeg så var fant jeg en litt tung, gammel strømforsyning hjemme som var spec'et til 15 volt ut og tilstrekkelig med Ampere. Ah, flott! Riktig kontakt t.o.m. Koblet opp på kontoret dagen etter, og det spilte helt flott en 6 timer den dagen. Neste dag derimot - ikke'no liv i iDSD'en. Da sank hjertet langt ned i brystet, gitt - 'hva f... er det du har gjort?' Målte 19 V fra den gamle strømforsyningen, mens maks er 18 for iDSD !!!!! Fikk levert inn DAC'en til Audio-Aktøren og trodde at dette blir dyrt, og etter Horten-messen i fjor fikk jeg en telefon fra Terje om hva han foreslo å gjøre. Noen uker etter fikk jeg beskjed om at den var fikset :oops:. Om han rett og slett hadde en enhet for hånden som han kunne plukke deler av, eller at han fikset det på annen måte er jeg litt usikker på. Men enden på visa ble at jeg også kjøpte den nye Elite strømforsyningen som dere kan se på første bildet ovenfor. Har ikke kabel for å la den strømforsyningen også forsyne iCAN, men det kan jo ordnes. Kjører transistor moduset i DAC'en og rør-modus i iCAN (Rørene i iCAN blir kjørt hardere og gir betydelig mer rør-godlyd enn de samme rørene gjør gjennom DAC'en).

    Hmm..må bare få si at jeg er veldig glad for at Audio Aktøren / Terje Nilsen står så ettertrykkelig bak produktene han fører, og er så teknisk kyndig 👍.
     
    Sist redigert:

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.482
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Til salgs og ønskes kjøpt annonsering gjøres på bruktbørsen, ikke på selve forumet. 2 innlegg fjernet.
     

    Keevenru

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2017
    Innlegg
    236
    Antall liker
    221
    Torget vurderinger
    2
    Til salgs og ønskes kjøpt annonser gjøres på bruktbørsen, ikke på selve forumet. 2 innlegg fjernet.
    [/SITAT]
    Sorry. Trodde det ikke var lagret første gangen, men den er mottatt.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.804
    Antall liker
    563
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Har skaffet meg en Pro iSDS Sign. Opplever at streaming med IPad ikke blir så bra som USB fra PC. Den har heller ikke spurt etter nettverksinntillinger, men det er kanskje fordi jeg har satt i nettverkskabelen? Finner lite veiledninger/bruksanvisning på hjemmesiden til iFi, ikke grundig nok, i hvertfall. Noen tips?
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.015
    Torget vurderinger
    2
    Har skaffet meg en Pro iSDS Sign. Opplever at streaming med IPad ikke blir så bra som USB fra PC. Den har heller ikke spurt etter nettverksinntillinger, men det er kanskje fordi jeg har satt i nettverkskabelen? Finner lite veiledninger/bruksanvisning på hjemmesiden til iFi, ikke grundig nok, i hvertfall. Noen tips?
    Streamer du fra Pad med blåtann, eller hvilken løsning bruker du?
    Skal det låte like bra, må du benytte en løsning som sørger for at iPad bare er fjernstyring, og ikke formidler hele signalet. I sistnevnte tilfelle, er overføringen (blåtann o.l.) flaskehalsen.
     
    • Liker
    Reaksjoner: raw

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.804
    Antall liker
    563
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Ikkesant… Det bør være via nett, og det er jeg ikke helt sikker på om jeg har gjort. Har hørt at AirPlay gir lavere kvalitet, men vet ikke hvordan det fungerer teknisk.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn