Av den enkle grunn at Telenor har funnet ut at de ikke "vil tjene nok", - de vil ikke tape på det, men det vil ikke gi "NOK" grunker i fortjeneste,- får verken jeg eller de andre som bor her i bygda bredbånd på linje. Vi er ikke mer enn en 70-75 husstander. Da må man jo prøve seg på andre måter og når man blir lei av ISDN dukker det opp en reddende "engel"? ICE !!
Jeg gikk inn på kontrakt med ICE nesten med en gang de dukket opp som mulighet her, og var til å begynne med veldig godt fornøyd, men etter en tid begynte det å gå forjævlig sakte og jeg begynnte å klage. Svaret fra ICE var å "oppgradere" abbonementet med nytt utstyr og høyere hastighet. Et D-35 modem kom i hus og dette skulle bli så storveis, men nei. Problemer fra dag 1. Lav hastighet og stadige utfall. Etterhvert har hastigheten blitt "akseptabel" ca 3Xdobbel ISDN. Men dette hersens D-35 modemmet kobler ut med ujevne mellomrom ca 3-8 ganger i døgnet må man slå av sjiiiiten og restarte. Modemet blir ganske varmt, godt og vel lunkent og det virker som om det trives bedre hvis det er noe kaldere.
Er det andre som har erfaringer med D-35 modemet fra ICE?
Er det andre som har de samme erfaringene?
Forslag til hva man kan gjøre? Bortsett fra å "kvæle" kundeservice hos ICE?
Jeg gikk inn på kontrakt med ICE nesten med en gang de dukket opp som mulighet her, og var til å begynne med veldig godt fornøyd, men etter en tid begynte det å gå forjævlig sakte og jeg begynnte å klage. Svaret fra ICE var å "oppgradere" abbonementet med nytt utstyr og høyere hastighet. Et D-35 modem kom i hus og dette skulle bli så storveis, men nei. Problemer fra dag 1. Lav hastighet og stadige utfall. Etterhvert har hastigheten blitt "akseptabel" ca 3Xdobbel ISDN. Men dette hersens D-35 modemmet kobler ut med ujevne mellomrom ca 3-8 ganger i døgnet må man slå av sjiiiiten og restarte. Modemet blir ganske varmt, godt og vel lunkent og det virker som om det trives bedre hvis det er noe kaldere.
Er det andre som har erfaringer med D-35 modemet fra ICE?
Er det andre som har de samme erfaringene?
Forslag til hva man kan gjøre? Bortsett fra å "kvæle" kundeservice hos ICE?