i overimorgen skal jeg...

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.646
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Hmm - skritt-teller...

Høres ut som et apparat tilpasset en don Juan med overutviklede sjekkereflekser... :)

No substitute for a dirty mind :D

Johan-Kr

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Da plukker vi opp denne tråden igjen feks i juni og desember, så ser vi hvordan vi ligger an  ;)

Du takler ikke press forstår jeg... ;) ;D

Hvordan er skoene dine Boffen har du fått prøvd de?
Sjekket de litt opp på internett, og de så jo interessante ut de, burde kanskje få meg sånne om de er bra. Drev og jogget litt i sommer, men har et kne som ikke er så glad i denslags aktiviteter, så jeg tror gåing passer bedre. Hva koster de sånn cirka, er de spinndyre?

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Du takler ikke press forstår jeg... ;) ;D

Sjekket de litt opp på internett, og de så jo interessante ut de, burde kanskje få meg sånne om de er bra. Drev og jogget litt i sommer, men har et kne som ikke er så glad i denslags aktiviteter, så jeg tror gåing passer bedre. Hva koster de sånn cirka, er de spinndyre?

Ganske dyre ja.
sko 1400,- - 1700,-
støvler 2200,- - 2500,-

synes de er gode å gå i jeg, du får automatisk en annen kroppsholdning (les; balanse), belaster flere muskler også.

noen blir litt svimle den første tiden, men for meg så gikk
det veldig greit. Ganske spesielt første gangen dog.

De ser jo litt spesielle ut, så du vil ikke bruke de hele tiden.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ganske dyre ja.
sko 1400,- - 1700,-
støvler 2200,- - 2500,-

synes de er gode å gå i jeg, du får automatisk en annen kroppsholdning (les; balanse), belaster flere muskler også.

noen blir litt svimle den første tiden, men for meg så gikk
det veldig greit. Ganske spesielt første gangen dog.

De ser jo litt spesielle ut, så du vil ikke bruke de hele tiden.
Er de ikke mest til trimming, eller bruker man de ellers og? Sikkert litt upraktiske til bilkjøring... ;)

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Er de ikke mest til trimming, eller bruker man de ellers og? Sikkert litt upraktiske til bilkjøring... ;)

De er til å gå i.
Finnes sandaler, sko, støvler.

Han som utviklet de hadde store ryggproblemer og merket at det hjalp når han gikk barbent i sanden. Skoene etterligner måten å gå på som når du rusler i løs sand, du må justere tyngdepunktet.

sjekk her.

http://www.swissmasai.no/Default.aspx?lang=nn-NO

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Pokker, busted! ;D

Du takler ikke press forstår jeg...    ;) ;D

mfafa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2002
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Jeg vil ha sånne MBT-sko :) Tviler på at det er særlig sunt å spasere rundt i Oslo på superlave Puma-fakes. Hvor får man kjøpt slike sko for 1400,- i Oslo? De har de på Gresshoppa Sport (gresshoppa.no), men tar 1900,-kr :eek:

Topp Bunn