I GTALK

J

J.J

Gjest
Har en Iphone 4 - og jeg har da IGtalk.
Problemet som jeg har hatt en liten stund er at den ikke vil koble seg til server....
IGTalk er oppgradert til 2.0

Etter at jeg oppgraderte til 2.0 så vil den heller ikke lagre konto innstillinger eller passord.
JA - Innstillingene står rett :)

Hva og gjøre ?

/JR

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Ikke har jeg ifag...ehhh..iphone eller bruker gtalk så... ;D

Men det er garantert endel av de som "vanker" på datahjørnet som kan og vet. Evt apple tråden ?

/jan

J

J.J

Gjest
JanR skrev:
Ikke har jeg ifag...ehhh..iphone eller bruker gtalk så... ;D

Men det er garantert endel av de som "vanker" på datahjørnet som kan og vet. Evt apple tråden ?

/jan
;D DUST ;)

NESTE ........... 8)

J

J.J

Gjest
emotikon skrev:
"Den Store Jan tråden"

Beklager OT
Jan er stor !! Og ruler det meste her inne ;D

OT er greit - MEN det hadde vært fint med noen tips og :p

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Haugenial skrev:
jan#jan skrev:
emotikon skrev:
"Den Store Jan tråden"

Beklager OT

Kjøp ny...
Android! ;D

Neida, jeg bare tøyser litt. Det er ikke umulig at min neste telefon blir en eplefon, for jeg trives i alle fall godt med Android. Da trives jeg sikkert med iPhone også, siden jeg generelt er fortrolig med epler. Men min bror, som bruker samme telefon som deg, mener at de er litt på avveie med noen av kommunikasjonsgreiene i forhold til de andre to. Han om det, jeg er ikke en så avansert bruker av hverken Android eller iPhone. Rart du ikke har fått noen matnyttige svar siden det er så mange epleskrotter her inne. Selv er jeg en antikvarisk epleskrott, og har derfor ingen erfaring med i-ting som ikke er en pc. Er Google Talk et alternativ til Live Messanger? Er det da noen grunn til å velge det istedenfor?

Joda, Jan ruler - et annet sted på forumet, Klipsch-vennetråden. ;D Her på OT er de merkelig stille, med tanke på hvilke bråkebøtter disse folkene er hjemme hos seg selv. Skremme naboer med metall og prog på Khorn kan de, men å braute seg på OT holder de seg ofte for gode til. Hvem er det de tror de er? ;)

Synes forresten at sms-klienten er svakheten til iPhone, selv sammenlignet med min tilsynelatende lignende løsning fra Samsung. Den er ofte så flink med ordforslagene at jeg noen ganger bare trykker mellomrom gjennom hele setninger.

J

J.J

Gjest
baluba skrev:
Haugenial skrev:
jan#jan skrev:
emotikon skrev:
"Den Store Jan tråden"

Beklager OT

Kjøp ny...
Android! ;D

Neida, jeg bare tøyser litt. Det er ikke umulig at min neste telefon blir en eplefon, for jeg trives i alle fall godt med Android. Da trives jeg sikkert med iPhone også, siden jeg generelt er fortrolig med epler. Men min bror, som bruker samme telefon som deg, mener at de er litt på avveie med noen av kommunikasjonsgreiene i forhold til de andre to. Han om det, jeg er ikke en så avansert bruker av hverken Android eller iPhone. Rart du ikke har fått noen matnyttige svar siden det er så mange epleskrotter her inne. Selv er jeg en antikvarisk epleskrott, og har derfor ingen erfaring med i-ting som ikke er en pc. Er Google Talk et alternativ til Live Messanger? Er det da noen grunn til å velge det istedenfor?

Joda, Jan ruler - et annet sted på forumet, Klipsch-vennetråden. ;D Her på OT er de merkelig stille, med tanke på hvilke bråkebøtter disse folkene er hjemme hos seg selv. Skremme naboer med metall og prog på Khorn kan de, men å braute seg på OT holder de seg ofte for gode til. Hvem er det de tror de er? ;)

Synes forresten at sms-klienten er svakheten til iPhone, selv sammenlignet med min tilsynelatende lignende løsning fra Samsung. Den er ofte så flink med ordforslagene at jeg noen ganger bare trykker mellomrom gjennom hele setninger.
Ja - G talk er jo Google sin greie - samme som Live for Microsoft .... Bruker begge på Pc`n og da gjerne samme på IP4.

Jan: vi tror ikke - vi vet at vi er dem barskeste gutta - omtrent alle som har horn og er tøffe, heter .... ja JAN ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
jan#jan skrev:
baluba skrev:
Haugenial skrev:
jan#jan skrev:
emotikon skrev:
"Den Store Jan tråden"

Beklager OT

Kjøp ny...
Android! ;D

Ja - G talk er jo Google sin greie - samme som Live for Microsoft .... Bruker begge på Pc`n og da gjerne samme på IP4.

Jan: vi tror ikke - vi vet at vi er dem barskeste gutta - omtrent alle som har horn og er tøffe, heter .... ja JAN ;D
Jeg skal la deg leve i den villfarelsen, for det gjør deg mer lykkelig enn det motsatte. Jeg ønsker jo alle det beste, inkludert Jan-er. Og dere har jo deres forsonende sider mtp rør og slikt, så jeg har en litt sympatisk innstilling overfor "Jan". Dessuten het min gode venn som nettopp gikk bort Jan, og han likte også rør. Ikke så mye store horn, da. Han hadde mannlig selvtillit nok til å ikke trenge store kasser for å ta bort fokus fra den manglende bulen i... Nei, nå tuller jeg voldsomt med dere. ;D

J

J.J

Gjest
baluba skrev:
ikke trenge store kasser for å ta bort fokus fra den manglende bulen i... Nei, nå tuller jeg voldsomt med dere. ;D
;D .......... Get a life.... ;D

Vi som har store ting - ja vi fortsetter med det ;D

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.813
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Så jan. Alle vet hva som er feil, vi vil bare ikke fortelle det da det er så opplagt.

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.547
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Jeg har Nokia via jobben. Hvis noe lignende skulle oppstå på den, tror jeg løsningen involverer en veldig stor hammer. Håpløs greie. (Vi var off-topic fra starten av, var vi ikke?)

J

J.J

Gjest
Asbjørn skrev:
Jeg har Nokia via jobben. Hvis noe lignende skulle oppstå på den, tror jeg løsningen involverer en veldig stor hammer. Håpløs greie. (Vi var off-topic fra starten av, var vi ikke?)
;D

Nokia eller G ??

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.547
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Nokia. Vil ikke installere noen app'er på den, for da er det ikke godt å vite hva den finner på. Er sannelig ikke sikker på om det er den eller Nationite S:Flo2 flac-avspiller som har det mest kronglete brukergrensesnittet. Nationite'n leser opp metadata for meg på kinesisk i den tro at det er lydbøker hvis jeg trykker feil. Nokia'n er minst like ubegripelig.

Topp Bunn