Haugenial skrev:
jan#jan skrev:
emotikon skrev:
"Den Store Jan tråden"
Beklager OT
Jan er stor !! Og ruler det meste her inne ;D
OT er greit - MEN det hadde vært fint med noen tips og
Kjøp ny...
Android! ;D
Neida, jeg bare tøyser litt. Det er ikke umulig at min neste telefon blir en eplefon, for jeg trives i alle fall godt med Android. Da trives jeg sikkert med iPhone også, siden jeg generelt er fortrolig med epler. Men min bror, som bruker samme telefon som deg, mener at de er litt på avveie med noen av kommunikasjonsgreiene i forhold til de andre to. Han om det, jeg er ikke en så avansert bruker av hverken Android eller iPhone. Rart du ikke har fått noen matnyttige svar siden det er så mange epleskrotter her inne. Selv er jeg en antikvarisk epleskrott, og har derfor ingen erfaring med i-ting som ikke er en pc. Er Google Talk et alternativ til Live Messanger? Er det da noen grunn til å velge det istedenfor?
Joda, Jan ruler - et annet sted på forumet, Klipsch-vennetråden. ;D Her på OT er de merkelig stille, med tanke på hvilke bråkebøtter disse folkene er hjemme hos seg selv. Skremme naboer med metall og prog på Khorn kan de, men å braute seg på OT holder de seg ofte for gode til. Hvem er det de tror de er?
Synes forresten at sms-klienten er svakheten til iPhone, selv sammenlignet med min tilsynelatende lignende løsning fra Samsung. Den er ofte så flink med ordforslagene at jeg noen ganger bare trykker mellomrom gjennom hele setninger.