Den grappan jeg postet bilde av er jævlig godRoberten skrev:Hoisann, her var det munngodt.
Grappa innehar tidenes tranghjelmadvarsel for min del. Håper jeg har vett til å styre unna det i fremtiden![]()
du får pelle deg opp for smakingRoberten skrev:Og deri ligger faren ;D
Jobber og sliter en uke til men ring på søndag. Mye bra grogg å smakeRoberten skrev:Aiai, ja er pent nødt til det. Bedriver du fortsatt fritid i høyeste potens ? I så fall er det mulig jeg gir deg et pip på søndag.
Høytalerene trenger riktignok en del mere innspilling men det låter uansett bedre enn noen gangRoberten skrev:Det høres veldig lovende ut, Fingern![]()
Det var saker! rosa Elvisvinyl! Takker og bukker RoDaRoDa skrev:Siden dette bildet nærmest ble tatt til ære for deg, så får du ha det i tråden også. ;D
R
Skål!BHO skrev:mye godt drikke i stallen ja.......skål. ;D
Egentlig burde du og jeg bli bedre kjent... ;D65finger skrev:og her kommer resten. liker og nippe til en centilter eller 2
bjornh skrev:Egentlig burde du og jeg bli bedre kjent... ;D65finger skrev:og her kommer resten. liker og nippe til en centilter eller 2
Det sier dem alle sammen 8)bjornh skrev:Han har jo så mye fine drikkevarer.![]()
Det bare å ta seg en tur. musikk og grogg!bjornh skrev:Han har jo så mye fine drikkevarer.![]()
Ikke så lett å se om de har blitt spilt inn :Nikko03 skrev:Bilder bilder bilder bilder ;D
Så du har på knørve cd'en om natta da eller for å myke opp litt
legger ut bilder av høytalerene i løpet av helgen. Har glemt kamera hos en kompisJanR skrev:Ikke så lett å se om de har blitt spilt inn :Nikko03 skrev:Bilder bilder bilder bilder ;D
Så du har på knørve cd'en om natta da eller for å myke opp litt;D
Når det er sagt, bildetråd = bilder. Få ut finger'n Finger's
/jan
Knørvehelvete går om natta på lavt nivå ;D på dagen noe høyereNikko03 skrev:Bilder bilder bilder bilder ;D
Så du har på knørve cd'en om natta da eller for å myke opp litt
Nei det er sant skulle vel vært en jævel på fotografering hvis han skulle fått tatt bilde av innspillinga ;D jeg tenkte på nymonterte dustcap's jeg da også er det alltid morro med bilder.JanR skrev:Ikke så lett å se om de har blitt spilt inn :Nikko03 skrev:Bilder bilder bilder bilder ;D
Så du har på knørve cd'en om natta da eller for å myke opp litt;D
Når det er sagt, bildetråd = bilder. Få ut finger'n Finger's
/jan
Den knørve cd'en er det bare 60hz sveip på repeat eller er det noe mer med den.65finger skrev:Knørvehelvete går om natta på lavt nivå ;D på dagen noe høyereNikko03 skrev:Bilder bilder bilder bilder ;D
Så du har på knørve cd'en om natta da eller for å myke opp littselvsagt når jeg ikke er hjemme.
Høres ut som noen har ramlet ut av sengen i dag ???65finger skrev:Er hverdagen tøff? Blir ikke dagen helt som du hadde tenkt deg? Løs problemene som din hann-hund ville ha gjort.....Kan det ikke spises eller pules, så piss på det og gå videre....
fant det sitatet et eller annet sted. Hjælmen er trang!JanR skrev:Høres ut som noen har ramlet ut av sengen i dag ???65finger skrev:Er hverdagen tøff? Blir ikke dagen helt som du hadde tenkt deg? Løs problemene som din hann-hund ville ha gjort.....Kan det ikke spises eller pules, så piss på det og gå videre....
/jan
;D ;D65finger skrev:fant det sitatet et eller annet sted. Hjælmen er trang!JanR skrev:Høres ut som noen har ramlet ut av sengen i dag ???65finger skrev:Er hverdagen tøff? Blir ikke dagen helt som du hadde tenkt deg? Løs problemene som din hann-hund ville ha gjort.....Kan det ikke spises eller pules, så piss på det og gå videre....
/jan
Bare hyggelig Nikko ;DNikko03 skrev:Gode råd får man aldri nok av takker 65finger taes til etterrettning ;D ;D
65finger skrev:Er hverdagen tøff? Blir ikke dagen helt som du hadde tenkt deg? Løs problemene som din hann-hund ville ha gjort.....Kan det ikke spises eller pules, så piss på det og gå videre....
Bare hyggelig det Vermin! har stjælt det sjæl 8)Vermin skrev:65finger skrev:Er hverdagen tøff? Blir ikke dagen helt som du hadde tenkt deg? Løs problemene som din hann-hund ville ha gjort.....Kan det ikke spises eller pules, så piss på det og gå videre....
Hahaha, i love it! Stjeler det av deg jeg![]()