K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Det er snadder!!! ringer deg etter den 8/7cash 63 skrev:Ser ut som vi borde satsa på en gourmet aften på västkusten i sommar.
Smörgås tårta ;D
|
Det er snadder!!! ringer deg etter den 8/7cash 63 skrev:Ser ut som vi borde satsa på en gourmet aften på västkusten i sommar.
Smörgås tårta ;D
Steike det var løsningen sin det, bytte ut tsjekkoraceren med en gang.65finger skrev:Supert! hvis det blir mas om barn har man kun plass til ett i bilen og dermed kan det ikke bli flere
Jeg skal seriøst sjekke ut muligheter for å få den inn til norgepahf skrev:Steike det var løsningen sin det, bytte ut tsjekkoraceren med en gang.65finger skrev:Supert! hvis det blir mas om barn har man kun plass til ett i bilen og dermed kan det ikke bli flere![]()
Takker!! når er du hjemme i sommer?Haavard skrev:God ferie fingern.
Haavard in Magyar
65finger skrev:Jeg skal seriøst sjekke ut muligheter for å få den inn til norgepahf skrev:Selvfølgelig skal du det!!!65finger skrev:Supert! hvis det blir mas om barn har man kun plass til ett i bilen og dermed kan det ikke bli flere
Steike det var løsningen sin det, bytte ut tsjekkoraceren med en gang.![]()
hvor mye tror du den koster?Brasse skrev:
Hvem vil ikke det? Fantastisk flott bil, åsså så enkel å lukeparkere for damene'a gitt ;D65finger skrev:Jeg VIL HA EN SÅNN BIL NÅ!"!!!
Utrolig tøff!!! vippe halve bilen opp når du skal ut. jævlig riktigpahf skrev:Hvem vil ikke det? Fantastisk flott bil, åsså så enkel å lukeparkere for damene'a gitt ;D65finger skrev:Jeg VIL HA EN SÅNN BIL NÅ!"!!!
standardutrustning for Naimfans (er skapfan)pahf skrev:Helt riktig!! Minner meg litt om dverg versjonen av batmobilen!
pussig om han ikke har detpahf skrev:Hahahaha!! Lurer på om jeg må se batman filmene igjen for å se om han har naim oppsett skjult i batcaven sin
(forøvrig å skapfan)
Skandaløst dårlig smak!pahf skrev:En skulle tro det, forøvrig som den skap naimisten jeg har så er tsjekkoraceren i naim farge ;D
Viste batmidgetmobilen til frøkna og hun bare lo.... Makan til dårlig smak, hørt noe slikt?
Volvo er laget for folk som er redde for å kjøre bil. Med de holdningene frøknen din viser ser det mørkt ut for anleggetpahf skrev:Desverre så er vel Volvo XC90 det eneste som er anerkjent som konebil, men den skal'a jaggu få betale selv, midgetmobilen tar jeg!
Slikt sjekker man da vitterlig ut på forhånd, så man ikke sitter der og må selge alt av livsnødvendigheter for å bevare husfreden!65finger skrev:Godt å lese![]()
Fikk dessverre ikke sett de sist de var i Oslopahf skrev:Slikt sjekker man da vitterlig ut på forhånd, så man ikke sitter der og må selge alt av livsnødvendigheter for å bevare husfreden!65finger skrev:Godt å lese![]()
Forøvrig sjekket ut The bloody hollies, de sørger for god tramptakt gitt!! Ser for meg at de tar av skikkelig live!
Det er lenge tilBurnt_Island skrev:den lille smart dødaren er vel tidligst i produksjon i 2012. Murray har utviklet konseptet og ønsker at noen andre kjøper det og bygger bilen...
65finger skrev:Det er lenge tilBurnt_Island skrev:den lille smart dødaren er vel tidligst i produksjon i 2012. Murray har utviklet konseptet og ønsker at noen andre kjøper det og bygger bilen...![]()
den har ikke bensinfilter! tar en service i sverige til ukenHCS skrev:65finger skrev:Det er lenge tilBurnt_Island skrev:den lille smart dødaren er vel tidligst i produksjon i 2012. Murray har utviklet konseptet og ønsker at noen andre kjøper det og bygger bilen...![]()
...rotta er nok død før 2012...Forsøkt å skifte bensinfilter på karjolen ?
Tipper den blir i dyreste laget men et godt forslagBurnt_Island skrev:hvis du er veldig hyggelig med konstruktøren så får du kjøpe prototypen?
Det er alltid knapt med tid samt mye vindrikking men jeg håper det ordner seg ;D Takkimpulse skrev:Det ønskes god ferie fra skogkanten ned til svenskekysten, din heldiggris! ;D
Håper rotta får sin sårt tiltrengte diagnose, operasjon og derpå følgende rekonvalisens der nede!
kan ikke sette opp bil mot vin - drit nå i den bilen, ta penga du kan få for den og handle inn mer vin65finger skrev:Det er alltid knapt med tid samt mye vindrikking men jeg håper det ordner seg ;D Takkimpulse skrev:Det ønskes god ferie fra skogkanten ned til svenskekysten, din heldiggris! ;D
Håper rotta får sin sårt tiltrengte diagnose, operasjon og derpå følgende rekonvalisens der nede!
Et godt forslag H.R!H.R skrev:kan ikke sette opp bil mot vin - drit nå i den bilen, ta penga du kan få for den og handle inn mer vin65finger skrev:Det er alltid knapt med tid samt mye vindrikking men jeg håper det ordner seg ;D Takkimpulse skrev:Det ønskes god ferie fra skogkanten ned til svenskekysten, din heldiggris! ;D
Ser kul ut men jeg klipte ut no vesentlig her: "under panseret sitter en tresylindret rekkemotor som byr på 51 hestekrefter. Dermed klarer den 550 kilo tunge bilen 0-100 km/t på 16,2 sekunder, mens den bruker 0,37 liter på mila."65finger skrev:hvor mye tror du den koster?Brasse skrev: