Skal sjekke det ut skikkelig i morgen.Roberten skrev:Sett på P3 nå !
Forøvrig, hvordan låter det koblet opp mot epleboka ? Med de aktive høyttalerne altså.
De er røde - dermed så trenger man ikke teste dem da røde høytalere spiller helt knall mot alt.Roberten skrev:Sett på P3 nå !
Forøvrig, hvordan låter det koblet opp mot epleboka ? Med de aktive høyttalerne altså.
trenger ikke engang å spille på demH.R skrev:De er røde - dermed så trenger man ikke teste dem da røde høytalere spiller helt knall mot alt.Roberten skrev:Sett på P3 nå !
Hvem er det som selger disse? -er de kostbare. Må være råbra lyd siden de er røde!!65finger skrev:har noen aktive rakkertasser i stallen som burde kunne fungere på hytte og andre steder
Tor , Lyric...Dette er mini-modellen. Hørte de hos Tor og overraskende god lydbjornh skrev:Hvem er det som selger disse? -er de kostbare. Må være råbra lyd siden de er røde!!65finger skrev:har noen aktive rakkertasser i stallen som burde kunne fungere på hytte og andre steder
Dette er logikk jeg kan like !H.R skrev:De er røde - dermed så trenger man ikke teste dem da røde høytalere spiller helt knall mot alt.Roberten skrev:Sett på P3 nå !
Aktimate minipahf skrev:Hvilke høytalere er dette? Likte designet og de kunne passe fint inn flere plasser her i kåken.
http://www.ifideliti.com/aktipr.pdfpahf skrev:Hvilke høytalere er dette? Likte designet og de kunne passe fint inn flere plasser her i kåken.
leses som en god plan etter den 20 juliHaavard skrev:Kanskje jeg og du og Prins E skal ta en tur til Rjukan i ferien 65?65finger skrev:får ta seg en tur til teigen din Nikko og sjekke ut H6eneNikko03 skrev:Godt å høre. Keep on trucking![]()
Kjøre litt Alfa nedover.
Håvard
hehe kult!Brasse skrev:Min helt.
Ja! lest litt. det tar jævlig bra bilder hvis man gjør som bruksanvisningen sier ;D skal bruke en del tid i sommer samt kjøpe et stativpahf skrev:Se nå begynner bildene og bli bedreLest bruksanvisninga ?
![]()
Ikke mine enda Gago. Kun testing som pågår. Men parret med Audiopro blir dette en frøktlig fin soverom/feriepakke. Har lyst på denGago skrev:grattis med nusselige høyttalere, finger.
Takk for gode råd pahfpahf skrev:Stativ er bestandig genialt, pass bare på at du ikke kjøper et crappy stativ først, så oppgraderer du hus og linse slik at stativet knekker sammen etterhvert, det kan bli en dyr opplevelse....
;D klart det er utstyrets feilpahf skrev:Bare hyggelig om noen av rådene er til hjelp, har selv hatt et utall ulike fargesammensetninger som ikke skulle vært der, men jeg har funnet ut at det beste er bestandig å skylde på utstyret og ikke fotografen![]()
da sees vi er i lysekil frem til 18 juli. send meg nummeret ditt på pmcash 63 skrev:Hallo finger'n
Blir du i Lysekil i sommer? jag åker til Grebbestad Torsd 8 juli og blir der i 3 uker.
/Roger
De er forbausende gode ogsåpahf skrev:Snadder!!! Ser utrolig stilige ut de høytalerne!!
Hadde litt rogn på av noget simplere type enn beluga.pengesluk skrev:(Gjelder lakse-makien) Håper du brukte den FEITESTE delen av buken.......aaaaarghhhhhhh!!! Kunne ha på litt lakserogn også, Belugaen er jo ikke helt på topp i år... ;D ;D ;D ;D
Takker og bøyer mig dypt i takknæmlighet Deres nådepengesluk skrev:Da er det godkjent. Please proceed.
Det er bare å kjøpe. Et varp!ErosLoveking skrev:Blir jo en smule misunnelig.
maki, finvær, ferie og nytt leketøy, noen som har det.
De aktimatene så snaisne ut. Kikket litt rund på sidene deres, og sannelig har de en enda fetere versjon, ikke minst med FM-radio. Tror denne kunne gjort seg på hytta. De fleste i familien er utstyrt med iPod og/eller iPhone etterhvert, og i valnøtt finnish burde denne få innpass.![]()