K 

Kaare G. Opsahl
Gjest
Godt tips, trenger ikke så mye lys hellerrolfozzy skrev:Ta svarthvitt bilder. Så slipper du tenke på grønnskjær.
Tror du vil bli en eminent svarthvitt fotograf.
Godt tips, trenger ikke så mye lys hellerrolfozzy skrev:Ta svarthvitt bilder. Så slipper du tenke på grønnskjær.
Tror du vil bli en eminent svarthvitt fotograf.
noen bilder jeg tok mot sollyset i går. bruker redigeringsprogimpulse skrev:Hmmm. Ganske kornete. Har du gått berserk med ISO- innstillingen eller redigeringsprogrammet?
okidoki! skal prøve men det er krevende å få detaljer ut av de sorte høytalerene når jeg knipser mot sollyset. så det siste bildet er skrekkeksempletBrasse skrev:Prøv følgande:
Ta eit kvitt plastlokk (syltetøy, iskrem, etc) og skyt kvitbalansen på lokket. Lagre, og ta deretter bilder med full Auto (utenom kvitbalanse) om det gir meining.
jeg har behandlet det stygt i "mørkerommet" for å få frem detaljer. det var ikke så jævligBrasse skrev:Jau, men så ille skal det ikkje være. Trur eg har eit mobilbilde av høgtaleren din som ser betre ut enn det der :
Denne har samme farve som vann og smaker anderledesRoberten skrev:Ohh....armagnac, det er jommen meg skummelt det.
Den smeller godt i løken hvis man er uvøren 8)Roberten skrev:Hmm..jeg ble vel ikke akkurat beroliget av det ;D
Gudhjelpeogtrøste! så mye babbel allerede ;DNikko03 skrev:Må nesten sprette denne for å feire side 100 vel
PÅ HFS vil nok energien brukes på musikk og amleggstrådene fremover. så bablingen fortsetter Nikko ;DNikko03 skrev:Mye hyggelig snakk og gode musikk tips vil vel jeg si det er da. Håper på flere hundre sider til
med hyggelig lesning
TakksombyrBHO skrev:Grattis finger`n......godt jobba. ;D
Skål!
får ta seg en tur til teigen din Nikko og sjekke ut H6eneNikko03 skrev:Godt å høre. Keep on trucking
Kanskje jeg og du og Prins E skal ta en tur til Rjukan i ferien 65?65finger skrev:får ta seg en tur til teigen din Nikko og sjekke ut H6eneNikko03 skrev:Godt å høre. Keep on trucking
Tusen takk! pahf. skal sette meg litt inn i kamera i ferienpahf skrev:Flott tråd og ikke minst et flott anlegg
Et lite tips på bildene er stativ og lengre lukkertid med større blender, tror det vil hjelpe litt, forøvrig er vanlig a4 ark referansen på hvitbalanse for de fleste.