K
Kaare G. Opsahl
Gjest
foreløpelig står Leican seg godt. siden det er den jeg har brukt....og myyye bedre kamera enn den patetisk overprisede Leica´n.... 8)
foreløpelig står Leican seg godt. siden det er den jeg har brukt....og myyye bedre kamera enn den patetisk overprisede Leica´n.... 8)
Jøssda, selv med autofokushastighet som en vareheis fra femtitallet og skjermoppløsning som gjennom bunnen av en Retsinaflaske som ikke er helt tom, er bildene strålende. Men prisen var totalt og uomtvistelig hinsides enhver fornuft. Så med det perspektivet har du kjøpt deg et mye, mye bedre kamera. Og for ordens skyld, jeg har brukt dem begge to. Fuji`en er et par hestehoder og en søttenmeters trailer foran. Minst.foreløpelig står Leican seg godt. siden det er den jeg har brukt....og myyye bedre kamera enn den patetisk overprisede Leica´n.... 8)
Å holde seg oppe så lenge er heller ikke bra..
sjølsagt! Emokid er gløgg nok til å ta med bananer i felt. tviler sterkt på at han deler med geitermarine first sergeant emokid
Uproblematisk. Disse dyrene har vel aldri drept noen i norge og må derfor være et av de sikreste dyrene å ha her i landet. Man skal du til afrika så la kosedyret være på kennel for å minimere risikoen for å bli drept da....Greier sikkert å temme den og du finger'n...Det er det dyret i Afrika som dreper flest mennesker..Foran løver, slanger mm.