|
Avspilling av gode monoplater med skikkelig mono-pickup høres fantastisk ut. Rik, fyldig og dynamisk lyd. Det høres riktig ut er en ofte brukt beskrivelse. Samme plate avspilt med stereo-pickup høres som regel tynn og pistrete ut.Jeg er lite bevandret i monoverdenen, så jeg spør:
Hvordan lyder en monoplate avspilt med mono pick-up i fht samme plate med stereo pick -up?
mvh
Hei NilsHei Ivar
Miyajima pu er i søkelyset mitt, men det ser ut at de trenger en litt tynger arm.
Men disse pu er veldig interesante.
Fant en side som har god over sikt hva de leverer.
Miyajima laboratory UK
Det er med priser som ser ut til og være ajour
NK
Avspilling av gode monoplater med skikkelig mono-pickup høres fantastisk ut. Rik, fyldig og dynamisk lyd. Det høres riktig ut er en ofte brukt beskrivelse. Samme plate avspilt med stereo-pickup høres som regel tynn og pistrete ut.Jeg er lite bevandret i monoverdenen, så jeg spør:
Hvordan lyder en monoplate avspilt med mono pick-up i fht samme plate med stereo pick -up?
mvh
Mono-avspilling har gitt skikkelig hakeslepp hos meg og alle som har hørt på mono-plater her.
Anbefales!
Vet du hvordan nye mono utgivelser presses? Er det et spor eller to like stereo spor?
mvh
Mono-avspilling har gitt skikkelig hakeslepp hos meg og alle som har hørt på mono-plater her.
Anbefales!
Æsj, jeg som har kjøpt Help, Rubber Soul og Revolver som mono nå. Kom i posten for noen dager siden. Plastikken er ikke tatt av. Gidder ikke kjøpe en platespiller til bare pga det. Noen som vil ta over til selvkost?Avspilling av gode monoplater med skikkelig mono-pickup høres fantastisk ut. Rik, fyldig og dynamisk lyd. Det høres riktig ut er en ofte brukt beskrivelse. Samme plate avspilt med stereo-pickup høres som regel tynn og pistrete ut.Jeg er lite bevandret i monoverdenen, så jeg spør:
mvh
Anbefales!