I disse DAB tider...............

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
16.314
Antall liker
13.679
Sted
Holmestrand
Hadde en Philips bilradio som brukte dette prinsippet. Kostet skjorta, men fungerte faktisk veldig bra.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.443
Antall liker
5.632
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
34
Tror jeg har sett en stor NISSAN med FM radio etter det prinsippet.
Har aldri hørt en slik.
 
Topp Bunn