- Ble medlem
- 09.12.2005
- Antall liker
- 1
Er det noe jeg har glemt? Jeg har ikke koblet til phonokabelen, men det skulle vel ikke ha noe å si?
Er det RB 600 arm eller RB300, har du prøvd manuelt/ fysisk å løfte i liften innved armbasen?Er det noe jeg har glemt? Jeg har ikke koblet til phonokabelen, men det skulle vel ikke ha noe å si?
Er noe i dette , mener jeg har gjort det samme på min.Det er vel ikke det. Er det mulig at selve armliften har seget så langt ned at den ikke greier å løfte armen. Husker ikke helt, men jeg mener at det skal være en stillskrue på armliften, hvor du kan justere høyden på denne.
Tja.. ingen av delene, men den står i såpass hevet posisjon at stiften ikke når ned til plata.Hva er det som ikke funker? Vil den ikke heve, eller vil den ikke senke?
RB 600, og jeg har vel fått inntrykk av at liften sitter ganske fast hvis man rører ved den i en eller annen retning.Er det RB 600 arm eller RB300, har du prøvd manuelt/ fysisk å løfte i liften innved armbasen?
Forsøk å vippe ned hendelen på armliften samtidig som du trykker ned stempelet. Gjør dette raskt opp og ned et par ganger, det pleier å hjelpe hvis spilleren har stått lenge og denne funksjonen har blitt treg. Fungere ikke dette må armliften demonteres, renses og smøres opp (ta kontakt med importør for instruksjoner). Eventuelt så kan man bytte hele armliften, men hvis spilleren er ubrukt, så er armliften neppe utslitt.Det hjalp å skru opp den lille umbracoskruen. Nå beveger liften seg ned, men ikke uten min hjelp; dvs at jeg må dytte litt på den. Hva må jeg gjøre for å rette på dette? Fylle olje eller noe? Hva slags og hvor i tilfelle?