el_mariachi skrev:
Konklusjonen blir altså: Hvis du klarer å gå på kolonialen å handle er ikke ervervsevnen din tilstrekklig nedsatt til å ha rett på trygd?
Hva har dette med å gå på kolonialen å handle å gjøre?
" Jeg har fire forskjellige notisbøker. Ei for Haugesund og Karmøy, ei for Jæren og Stavanger, ei for hele Sørlandet og ei for Østlandet. Altså, Skien, Porsgrunn, Kviteseid, Hokksund, Solbergelva, Kongsberg og Drammen. Men ikke Oslo. Der er jeg redd jeg hadde kjørt meg vill, forklarte han Magasinet.
- Angrer du på bilgaven, Kiwi-sjef Per Erik Burud? spurte Dagbladet.no 10. mai 2007.
- Nei, tvert i mot. Svinn og gamle varer har det aldri vært så lite av som etter at Bob begynte som omreisende butikkdetektiv. Bra for oss, bra for Bob og bra for Kirkens Bymisjon og Frelsesarmeen som får kjøttet. Fant han gammelt øl for 20.000, sier du? Helt topp. Regionsjefen vår i Rogaland og mange butikkeiere skryter av jobben. Han holder seg innenfor grensene, uttalte administrerende direktør Per Erik Burud til Dagbladet.no."
Man kunne natruligvis også spørre seg om Kiwi ikke også burde vært avkrevd for arbeidsgiveravgift for butikkdetektiven sin.