norcad skrev:
johnnygrandis skrev:
Godt at du kjenner meg bedre enn jeg selv gjør men hvis syntes eks røykere er forferdelige slitsomme hvorfor har du lest igjennom alle innleggene mine?, det burde holdt å lest første innlegg for så å avsluttet.
Hvilken propaganda? har du lest boka ? Sexen får du stå for selv....for min del er den bare blitt bedre.(tok du han) ;D
Du sier du er redd for å bli som meg, altså en ikke-røyker.
Det jeg tror du mener å si er at du er redd for å prøve å slutte å røyke.
Og ja, jeg skriver om mine opplevelser og om hva JEG mener er riktig.
Så for andre mene hva de vil.Ingen MÅ lese hva jeg skriver.
Men så lenge det blir kommentert ting i denne tråden som jeg har startet er den med på å leve videre.....
MVH Johnny
Og der kom det igjen, uansett hva vi stakkars røykere skulle finne på å skrive her, så vet du bedre hva vi egentlig mener!
Men når Roffe skriver noen kloke ord om hvordan du oppfattes, nei da blir det ille greier?
Roffe er også en eksrøyker, som har kommet over dette misjonærstadiet. Og skjønte eksakt hva jeg mente.
Og hvilke tråder blir lengst her på forumet? Jo de som provoserer. Ikke all oppmerksomhet er positiv oppmerksomhet.
MEN jeg skal legge til at jeg ikke forsvarer røyking på noen måte. Det finnes svært lite positivt ved det å røyke.
Prøver bare å si at denne type propaganda virker mot sin hensikt. Så ønsker du å hjelpe andre til å slutte å røyke, bør du finne en bedre måte å gjøre det på.
Hvorfor skal jeg finne en bedre måte å gjøre det på, selv om du ikke mener det passer for deg er det vel ikke sagt at du taler for alle røykere på denne planeten eller virker det bare slik.
Hvor mange tror du har sluttet å røyke siden jeg anbefalte dem å lese boka til Carr?
Og på hvilket grunnlag ber du meg finne en annen måte??
Har du en metode du vil anbefale så kan jeg være den første til å kommentere ,slik du har kommentert innleggene mine.
Hvorfor blander du Roffe inn i dette.?
Dette er hva du skrev i ett av dine andre innlegg SITAT:
"Uff, den største grunnen til at jeg IKKE har lyst til å slutte å røyke akkurat nå, er av redsel for å bli som du Johnny!
Sorry altså, men overivrige, nyfrelste, hjernevaskede eksrøykere er forferdelig slitsomme!"
Du må tåle at jeg svarer deg med samme mynt som du selv bruker.At du er "redd for å bli som meg" hva er dette for noe bullshit........begynn å gå litt lenger i dybden av innholdet vi diskuterer eller la vær. Kjenner at jeg føler dette innlegget av deg var litt provoserende så du får værsågod tåle etterdønningene...
At du mener jeg er hjernevasket for stå for din regning, men at du omtaler deg selv og andre som stakkars røykere sier litt.....
Men i håp om å ikke lage mere trumulter i denne tråden skal jeg avstå fra og kommentere
nettopp dette.
(Rart men jeg føler meg ikke som den hjernevaska,overivrige,slitsomme personen du fremstiller meg som,,,,,
Nyfrelst, hmmm må tenke litt på den.)
MVH Johnny