På hvilket grunnlag kan du påstå noe sånt? Det går vel an å diskutere én ting uten at det ekskluderer ens engasjement i noe helt annet og urelatert? Hvis ikke kan jo hva som helst, som feks. at jeg av og til diskuterer biler, tas til inntekt for at jeg ikke er interessert i hifi.
Du gjør det igjen; du setter to ting som ikke har noe med hverandre å gjøre opp mot hverandre. Måling/testing/evaluering av utstyr og musikklytting for opplevelsens skyld er to helt forskjellige ting som ikke har noe med hverandre å gjøre . Når man diskuterer én av dem er det greiest for alle parter om man i den aktuelle diskusjon holder seg til denne. Ellers havner man i samme forutsigbare skyttergravsstillingen igjen og igjen og igjen og igjen...
Du er på hugget nå ser jeg,....
dette er min bakgrunn for min kommentar til back-door:
Denne diskusjonen blir som om en dypt religiøs skulle diskutere utviklingslæren med en ateist
Det er en kjent sak at Darwin ikke er populær blant medlemmer av f.eks. "livets ord"..
Dersom vi skulle laget en statistisk oversikt, hvor stor % av tilhengere til kabler i 100000kr klassen er samtidig tilhengere av blindtesting som metode?
Når man setter opp følelser mot fakta, er det gjerne fordi man vil unngå de faktiske forhold.
At det faktisk er mulig å kombinere fakta og følelser i denne hobby, vil mange ikke innse.
Og dette innlegget leser jeg tydeligvis annerledes enn deg, det blandes da friskt av flere ingredienser her....
Det trodde jeg da du hadde fått med deg, hvilket utgangspunkt jeg diskuterer utifra, og da blir det som det blir, kanskje ordlegger man seg ikke etter en viss önsket standard til tider, men det burde da ikke väre noe problem for deg skille dette...
Og det burde vel også väre mulig å holde mer enn en ball i luften, selv man liker både biler og HiFi, eller what so ever...
mvh