Hvorfor misjonærer bør skytes!

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvorfor misjonærer bør være KOS (Kill on Sight)

Eskimo: " Hvis jeg ikke viste noe om Gud og synd, ville jeg havnet i helvete da?"
Misjonær: "Nei ikke hvis du ikke viste!"
Eskimo: "Så hvorfor forteller du meg det da?"

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.290
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Misjonær: Fordi at nå har jeg balletak på deg, oppfører du deg ikke som jeg sier Bibelen krever, havner du i helvete.

R

Rojoh

Gjest
Gjestemedlem skrev:

Eskimo: " Hvis jeg ikke viste noe om Gud og synd, ville jeg havnet i helvete da?"
Du begynner visst å bli bløthjertet, Deph... Din omtanke for dine medmennesker er rørende. Hurra for deg! :-*

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Rojoh skrev:
Gjestemedlem skrev:

Du begynner visst å bli bløthjertet, Deph... Din omtanke for dine medmennesker er rørende. Hurra for deg! :-*
Throw them to the Lions!

R

Rojoh

Gjest
realist skrev:
Rojoh skrev:
Gjestemedlem skrev:

Throw them to the Lions!
Fremad humanister! La oss bygge en strålende fremtid... Hurra for deg også! :-*

R

Rojoh

Gjest
...eller for å si det på en annen måte: Er det så klokt av dere å ønske at folk som prater vås, bør skytes eller kastes til løvene? ;D

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Antall liker
1.257
Torget vurderinger
11
Hvorfor vekker det så sterke følelser hos enkelte viss man likevel tror at kristne er tullinger og at der finnes verken noen Gud,Satan,himmel eller helvete? Det er da bare å le litt og riste på hodet eller?

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.925
Torget vurderinger
1
Hvorfor vekker det så sterke følelser hos enkelte viss man likevel tror at kristne er tullinger og at der finnes verken noen Gud,Satan,himmel eller helvete? Det er da bare å le litt og riste på hodet eller?
Om det fører til angst og generelt nedsett livskvalitet for nokon, so tykkjer eg ikkje det er noko å le av.

Z

Zomby_Woof

Gjest
;D

Jeg skal huske kristendomslærerne mine når jeg ligger på grillen.

Topp Bunn