Hvorfor ikke premiere litt?

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.690
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg begynte å grunne litt på hvorfor det er så mye skyttergravskrig her inne for tiden- den ene kabelkrangelen avløser den andre akkurat nå, og IMO blir det mye negativ stemning.

Pisken her inne er jo klar- du kan få dine innlegg strøket når som helst.

Men kanskje er det på tide å finne frem en gulrot?

Er det mulig, ønskelig og praktisk å innføre noen hederspriser? - Jeg tenker, kanskje en pris for den beste "Mitt anlegg"- tråden, kall den gjerne "Lyckliga Gatan", og en for det høfligste og mest positive medlemmet på HFS- "Snilleste gutt på Sovesal 1"- prisen, og kanskje en pris for den som utmerker seg med spesielt gode innlegg eller tråder- "Det gyldne tastatur"- prisen?

Prisen kan jo bestå av bare heder, med et tillegg på avataren: "Vinner av .....- prisen 2009" f. eks.

Er noe slikt ønskelig?? Bare spør.....

mvh

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Alt som kan bidra til å få en mere positiv/glad stemning her inne er jeg for :)

Vært laber stemning her lenge nå syns jeg. På tide å få gjort noe med det, bra tiltak tkr.

/jan

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Dette er allerede planlagt, og kommer i HFS3 (som blir lansert i februar/mars).

HFF3 vil også gi den enkelte bruker helt andre muligheter for å legge ut anlegget sitt, lage sitt eget hjørne osv.

Hverdagen går stort sett til utviklingen av HFS3, så det vil ikke bli gjennomført noe mer arbeid på dagens løsning.

Mvh
Thomas

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
God ide tkr :). Og takk til Høvdingen, dette ser vi frem imot. Er lei kabel diskusjoner som ingen ende tar. :p

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Slike "best"-priser KAN være en begrensning for å få frem hvor mange hyggelige skribenter vi tross har her inne.

Hadde det vært en idé at man ikke nødvendigvis fokuserte på vinneren i hver klasse, men at man f.eks. kunne ha en 10-15 - eller et passende antall - "snille gutter" og hva man ellers skulle kalle dem. Man kunne i og for seg gjerne kåre en vinner også - det er ikke det - men både nr. 2 og nr. 10, og for såvidt alle andre innimellom - fortjener å ha symbolske medaljer hengende rundt avatarene sine.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.690
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Ulf-B skrev:
Slike "best"-priser KAN være en begrensning for å få frem hvor mange hyggelige skribenter vi tross har her inne.

Hadde det vært en idé at man ikke nødvendigvis fokuserte på vinneren i hver klasse, men at man f.eks. kunne ha en 10-15 - eller et passende antall - "snille gutter" og hva man ellers skulle kalle dem. Man kunne i og for seg gjerne kåre en vinner også - det er ikke det - men både nr. 2 og nr. 10, og for såvidt alle andre innimellom - fortjener å ha symbolske medaljer hengende rundt avatarene sine.
Nå var mine forslag kun ment som eksempler- Jeg synes at det skulle settes opp flere kategorier hvor Høvdingen satte opp nominasjoner og medlemmene fikk stemme. Hver kategori= 1 vinner. Dette kunne jo gjøres årlig. Etter hvert ville det da bli flere med en medalje i avataren.

Jeg synes også at det ville være fint hvis en trivelig tråd kunne utheves, gjerne på fremsiden.

For å spinne litt videre så kunne det kanskje være litt disiplinerende hvis den minst konstruktive tråden kunne plasseres i en egen avdeling kalt "Dynga". (Jeg er ikke sikker på om jeg fleiper eller ikke nå!) 8)

mvh

Topp Bunn