- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 33.690
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Jeg begynte å grunne litt på hvorfor det er så mye skyttergravskrig her inne for tiden- den ene kabelkrangelen avløser den andre akkurat nå, og IMO blir det mye negativ stemning.
Pisken her inne er jo klar- du kan få dine innlegg strøket når som helst.
Men kanskje er det på tide å finne frem en gulrot?
Er det mulig, ønskelig og praktisk å innføre noen hederspriser? - Jeg tenker, kanskje en pris for den beste "Mitt anlegg"- tråden, kall den gjerne "Lyckliga Gatan", og en for det høfligste og mest positive medlemmet på HFS- "Snilleste gutt på Sovesal 1"- prisen, og kanskje en pris for den som utmerker seg med spesielt gode innlegg eller tråder- "Det gyldne tastatur"- prisen?
Prisen kan jo bestå av bare heder, med et tillegg på avataren: "Vinner av .....- prisen 2009" f. eks.
Er noe slikt ønskelig?? Bare spør.....
mvh
Pisken her inne er jo klar- du kan få dine innlegg strøket når som helst.
Men kanskje er det på tide å finne frem en gulrot?
Er det mulig, ønskelig og praktisk å innføre noen hederspriser? - Jeg tenker, kanskje en pris for den beste "Mitt anlegg"- tråden, kall den gjerne "Lyckliga Gatan", og en for det høfligste og mest positive medlemmet på HFS- "Snilleste gutt på Sovesal 1"- prisen, og kanskje en pris for den som utmerker seg med spesielt gode innlegg eller tråder- "Det gyldne tastatur"- prisen?
Prisen kan jo bestå av bare heder, med et tillegg på avataren: "Vinner av .....- prisen 2009" f. eks.
Er noe slikt ønskelig?? Bare spør.....
mvh