Hvorfor er "Technichs SL 1210"-tråden sticky?

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Oisann. Løsnet den også. Bra. Mer oversiktlig forside allerede.
 

Twsts

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.08.2015
Innlegg
457
Antall liker
412
Sted
Bodø
Torget vurderinger
5
Her kan man mase seg til hvasomhelst.
Raska på før vinduet lukkes! ;)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Kva med å fylgje opp ANM si innvending mot 78? Og skape ei eiga avdeling for steinkaker? Shellakk er ikkje vinyl.

(har ei samling på ca 50 steinkaker, derav ei mint Dvorak 5.symfoni (som sjølvsagt er "den nye verda" då innspelinga er så gammal at Dvorak sitt ynskje om å gløyme dei 4 fyrste symfoniane sine vart respektert....)

Ha elles ein velsigna himmelfart.......
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.083
Antall liker
1.063
Torget vurderinger
10
Den eneste grunnen til at tråden er «sticky» er vel at det kom inn et par hyperaktive «fanboys» som ikke klarte å la vær å mase før de fikk viljen sin.
Og historien gjentar seg, ser jeg. Etter påtrykk og heftig agitasjon fra et par misunnelige Nottingham-eiere, pluss noen flere med noe annet ræl, velger man igjen å gi etter for maset.;)
 
A

ANM

Gjest
Den eneste grunnen til at tråden er «sticky» er vel at det kom inn et par hyperaktive «fanboys» som ikke klarte å la vær å mase før de fikk viljen sin.
Og historien gjentar seg, ser jeg. Etter påtrykk og heftig agitasjon fra et par misunnelige Nottingham-eiere, pluss noen flere med noe annet ræl, velger man igjen å gi etter for maset.;)
Ja, nå driver vi kronerulling for å få en NAS-sticky. Fortsatt overrasket over mye engasjement, null engasjement er. Tør ikke tenke på hvordan du er når du brenner for noe.;)
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.083
Antall liker
1.063
Torget vurderinger
10
Den eneste grunnen til at tråden er «sticky» er vel at det kom inn et par hyperaktive «fanboys» som ikke klarte å la vær å mase før de fikk viljen sin.
Og historien gjentar seg, ser jeg. Etter påtrykk og heftig agitasjon fra et par misunnelige Nottingham-eiere, pluss noen flere med noe annet ræl, velger man igjen å gi etter for maset.;)
Ja, nå driver vi kronerulling for å få en NAS-sticky. Fortsatt overrasket over mye engasjement, null engasjement er. Tør ikke tenke på hvordan du er når du brenner for noe.;)
Jeg kan vel neppe beskyldes for over-engasjert også, med mine skarve 1624 innlegg siden mars 2005? Kanskje andre som bør få den æren?;)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Finner ikke noe om dem på sentralen. Burde det ikke vært en sticky?
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Den er litt sticky, på sin egen måte. :)
Den ble så klissete at jeg måtte trekke fingrene mine ut av den for å vaske hendene med Salo. Har holdt dem rene for kliss siden den håndvasken, siden jeg forlot tråden har vanlig hygiene vært nok. :rolleyes:
 
Topp Bunn