Hvorfor blir Svante nektet?

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Min gode og lettlikte venn Svante Kjulte har nettopp søkt medlemsskap på HFS. Familienavnet hans har blitt skrevet på ulike måter gjennom årene, med og uten "e", så han bruker ofte skrivemåten Kjult(e). Svante er som nevnt en ukomplisert og liketil kar som vanligvis er enig med siste taler, "plus 1" som vi kaller ham. Brukernavnet Svante valgte var naturlig nok "(+ 1 skjult(e))". Svante gledet seg voldsomt til å sende inn spørsmål han lenge har lurt på det riktige svaret på: "Er det forskjell på kabler?", "Er rør best?", "Lønner det seg å måle?" etc, men fikk det nedslående svaret at søknaden ble avvist pga av navnet hans. Unødvendig, synes jeg, og som den demokrat jeg burde være, hva mener andre?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Han forsøkte å registrere navnet: "(+ 1 skjult(e)) "

Det hender at slike brukernavn skaper problemer pga. bruk av diverse tegn, og hvis han ønsker medlemskap så er det bare å finne et mer normalt navn. Ikke verre enn det.

Ingen hensikt å lage noen diskusjon rundt dette - han får ikke dette navnet registrert.

Mvh
Høvdigen

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
totte skrev:
Min gode og lettlikte venn Svante Kjulte har nettopp søkt medlemsskap på HFS. Familienavnet hans har blitt skrevet på ulike måter gjennom årene, med og uten "e", så han bruker ofte skrivemåten Kjult(e). Svante er som nevnt en ukomplisert og liketil kar som vanligvis er enig med siste taler, "plus 1" som vi kaller ham. Brukernavnet Svante valgte var naturlig nok "(+ 1 skjult(e))". Svante gledet seg voldsomt til å sende inn spørsmål han lenge har lurt på det riktige svaret på: "Er det forskjell på kabler?", "Er rør best?", "Lønner det seg å måle?" etc, men fikk det nedslående svaret at søknaden ble avvist pga av navnet hans. Unødvendig, synes jeg, og som den demokrat jeg burde være, hva mener andre?
hehe. Denne var kanon ;D

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
Årets ;D
Må da forstå at mange databaser er "kilne" for slike brukernavn........

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
(+ 2 skjult(e)

Hvem er disse "skjulte" som er inne på Hi-Fi Generelt?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det er mulig å hindre visning av brukernavn i profilen din, og du kommer da opp som skjult. Det har vel ingen stor hensikt.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Betyr det at hvis Svante registrerer seg som " " (altså med helt blankt brukernavn) og hindrer visning av brukernavnet sitt, så vil man se at (+1 skjult(e)) er inne allikevel? Det er i tilfelle veldig gode nyheter for Svante.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hehe, delvis.

Hvis han skriver et innlegg så er han ikke lenger skjult, så det blir ikke helt det samme.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Jeg er faktisk mest bekymret for min gode venninne Karsten Beate. Hvordan blir han mottatt at hallelujahtalibanerne her på HFS. :'(

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.159
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Syns Kåre Beate bør søke medlemskap ::) ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Hvis Kåre Beate er 13 år og synger i guttekor, tror jeg hun må passe ekstra godt på stompen.

Topp Bunn