flink til å unnlate å svare på spørsmål er duEr det nå din oppfatning at den norske stat (som du i utgangspunktet synes har alt, alt for mye makt), skal detaljstyre et hvert firma de har eierinteresser i, og overstyre det valgte styrets disposisjoner? Hvordan i alle dager skulle det ta seg ut for et AS å bli overstyrt av en enkeltaksjonær uten et rent flertall?
(PS: Jeg synes du skulle øve deg litt på å unngå disse overspente stråmanns"argumentene" du fyller innleggene dine med)
veldig enkelt for deg å svare, men da regner jeg med du har innsett at jo, den norske stat har finansiert wef. noe som egentlig burde være den minste innrømmelsen gitt alt det sjokkerende vi har blitt presentert for
jeg tenker et ganske godt standpunkt for den norske stat kunne vært noe sånn som: vi skal ikke donere penger eller involvere oss i politiske tenketanker eller internasjonale næringsorganisasjoner som jobber mot det norske folks interesser
som et eksempel
så kommer du sikkert til å kverulere videre og kanskje si at jeg ikke har peiling fordi jeg tror at wef arbeider mot det norske folks interesser