Jeg har selvfølgelig testet de to +to nye Denoner, 1500 og 2000+noen andre..(Hegel,phillips)Denonene er egentlig ganske like alle..de andre skiller seg ut! Yungsonen er kjempegod men noe varm..som jeg ikke liker så godt..derfor dac.Har hatt gleden av å teste Yungsonen mot min Denon, og det er utrolig hvor bra den "gamle" Denon markerer seg som "Spitzenklasse" etter alle disse årene........
Send meg en PM når du skal kvitte deg med 3560'n !
Viking: Min Denon DCD-1560 fra ca. 1990, bygget i Japan, har det. Mener at DCD-3560 og den påfølgende DCD-2560 har det samme driv-verket.
Jeg har både DCD-2560 og 3560..2560 står ved tv anlegget..den trenger ei ny drivreim til luken..3560en er mer brukt og har ingen prob med dette..Legg merke til det passive filteret til Control 1 og de to Jbl Gti 1200'ene..drevet av Nad 2700.. 214'en driver center bestående av 2 control 1'ereDCD-2560 og 3560 må ikke blandes sammen, 2560 er en billigmodell a`la S-10 mens 3560 er toppmodellen med samme drivverk som S-1 senere overtok.
Dette drivverket er bygget i beste platespillertradisjon; vibrasjonsfri børsteløs motor og senterspindel hvilende i messingleie.
Mvh. RS
Nå når mange har sett og enda flere blit irritert, kan du kanskje med vilje rdusere størrelsen på bildene. Holder du deg under 40k går det vanligvis bra. De få som er interessert i små detaljer kan be om spesialservice. Det vil si bilde på mail.Gjorde det med vilje,som jeg skrev tidligere.
Hva er galt med de bildene jeg ha sendt siden de to da?? ???Som er ei evighet og titalls bilder siden..Nå når mange har sett og enda flere blit irritert, kan du kanskje med vilje rdusere størrelsen på bildene. Holder du deg under 40k går det vanligvis bra. De få som er interessert i små detaljer kan be om spesialservice. Det vil si bilde på mail.
Hehe. 40k?? Hva har det med størrelsen (bredde/høyde) å gjøre?Nå når mange har sett og enda flere blit irritert, kan du kanskje med vilje rdusere størrelsen på bildene. Holder du deg under 40k går det vanligvis bra. De få som er interessert i små detaljer kan be om spesialservice. Det vil si bilde på mail.
klart det! , når produsenten ikke har teknologi for å regulere forsyningen. Samt at det skal tilfredstille en sær gruppe subjektivister, da må det bare bli sånn. desverrehva i h. 120.000uF i en DAC!?