Er veldig fornøyd med denne..Plenty power og. Hvordan syns teknikerene det ser ut?
|
Sorry!! hadde visst begynt på forspillet allerede da jeg sendte ;D ;DHvilket produkt er det du snakker om her?
Duelund ville ha steilet over å se plasten som omgir kondensatoreneEr veldig fornøyd med denne..Plenty power og. Hvordan syns teknikerene det ser ut?
Steilet fordi at....?Duelund ville ha steilet over å se plasten som omgir kondensatoreneEllers ser det jo bra ut
![]()
Roper man i skogen får man kongler i munnen...Plast er fy fy!!!
Fjern plasten og smør dem inn med linolje.
mvh
Spenning vet jeg ikke..det er Yungson 2x200 int...Ser jo ryddig og pent ut dette. Hvilken spenning kjører den på?
Hva er det?
Mvh
Hvorfor mener du messing er bedre enn aluminium? Meg bekjent er den termiske ledningsevnen til messing dårligere enn aluminium. Er det andre egenskaper som er viktige?![]()
![]()
Det ser ud til at køleribberne er af messing! Det er et bedre materiale end aluminium.
Men hvis du tager og kører en negl hurtigt over, så vil de sikkert sige en masse, og det gør de afhængig af hvor højt du spiller.
De kan dæmpes på flere måder. Den hurtige er tape henover, men der er plastik.
Ellers må fantasien råde.
Mvh. Sven Palvig
![]()
Messing har høyere massetetthet enn aluminium og er en bedre varmeavleder. På de råeste PC-prossessorene brukes kobber som er enda mer effektive.Ser skikkelig ut det der ja. Innmat er bra!
Hvorfor mener du messing er bedre enn aluminium? Meg bekjent er den termiske ledningsevnen til messing dårligere enn aluminium. Er det andre egenskaper som er viktige?
Har orginalen.har tatt to kopier,som jeg har gjort med flere andre for å teste flere spillere mot hverandre samtidigMå få lov til å minne om at piratkopiering av CDer ikke er anbefalt.
Dette er ikke rett Vidar.Messing har høyere massetetthet enn aluminium og er en bedre varmeavleder. På de råeste PC-prossessorene brukes kobber som er enda mer effektive.
Mvh.
Vidar
Gjorde det med vilje,som jeg skrev tidligere.Sikkert grei tråd dette, men jeg gidder f... ikke å lese den med disse bildene............
R
Har scrollet og scrollet, men finner ikke hva du skrev?Gjorde det med vilje,som jeg skrev tidligere.
Joda RoDa, det ser greit ut det og. Men tanken min var no god da..Hvis noen ville lese det som sto på diverse...Selv om det ble furore..Hva med cd'en?Spenning vet jeg ikke..det er Yungson 2x200 int...
Tok bildet så stort for mer nærbilde![]()
Ser skikkelig ut det der ja. Innmat er bra!
Hvorfor mener du messing er bedre enn aluminium? Meg bekjent er den termiske ledningsevnen til messing dårligere enn aluminium. Er det andre egenskaper som er viktige?
Jepp, drivverket betyr mye uansett hva teoretikere sier Flageborg ;D Men har Denon noe i keramikk? I den nye spilleren min er det toppmodellen til Teac Esoteric som står, VRDS Neo (finnes også i en billigere versjon).Er det ikke litt synd at så mye elektronikk omkranser et "plastic fantastic" driv-verk?
Sammenligner litt med helstøpt, keramisk driv-verk i min Denon. Det må da virkelig ha noe å bety for kvaliteten på reprodusert lyd?
Har hatt gleden av å teste Yungsonen mot min Denon, og det er utrolig hvor bra den "gamle" Denon markerer seg som "Spitzenklasse" etter alle disse årene........Jeg har også en Dcd 3560 også! (les nederst)det er sikkert bra det! Men det er vel Phillips sitt Hi-end verk i Yungsonen som sikkert er bra nok det,klarer sikkert ikke å høre forskjell på de..Med alle faselitetene som a-b repeat,prog,repeat osv. Og så står det jo på ei alvorligtykk alu ramme...