JeppTraff du kona da du drev med skyting?![]()
JeppTraff du kona da du drev med skyting?![]()
Er enig herÅ spele i band gjelds ikkje som hobby dersom du får betalt for det. Det same gjeld om du har fått noko for å høyre på hifi.
Ser de har køller på biltema.trenger vel ikke å være medlem i den mest exklusive klubben hellerHar byrja å spela golf for eit par år sida. Treng jo ikkje vera dyrt, men...
Det var vel du temmelig godt involvert i - på flere måter?... Har lagt r/c på hylla...
Absolutt, men det er en tid for alt.Det var vel du temmelig godt involvert i - på flere måter?
Tvetydig formulering?Pistolskyting var moro det, støpte kuler og ladet sjøl med en Dillon presse. Brukte 45ACP. Hadde en grom preppa Colt Combat Elite og en S&W revolver i samme kaliber. Brukte klips på denne for å kunne bruke 45ACP patroner. Når jeg traff kona mi...
FlottFem år gammel tråd. kanskje den vekkes til live?
Drev med kakeproduksjon for noen år tilbake men ikke så mye nå lenger. Mest fordi det er tidkrevende og forbruket av kaker har vært lavt de siste årene.
Men da prinsessa ( min og IKKE hun med engleskole! ) skulle gifte seg kom det bestilling på tre etasjer sjokoladekake. Ikke marsipan som jeg ville ha foretrukket. Og for døttre gjør jo far det "umulige"! Det er vel slik vi fedre er? Uansett kaka var veldig populær og ble spist opp!
Vis vedlegget 1150645
Det beste med skyting er slik jeg ser det at hvis man ikke har "konkuransegenet" så kan man "konkurere" mot seg selv og ikke de andre. Lett å måle egen framgang og de andre behøver man ikke bry seg om. Og de bryr seg ikke om hvordan du gjør det. Og er du heldig og skyter en så god serie at du finner fram mobilen for å fotografere skiva vil resten av gjengen gledes med deg. Har aldri opplevd misunnelse og slikt på skytebanen! Og Norge har masse meget gode skyttere som alle sammen ønsker at flere skal gjøre det bra. Under VM i Dynamisk Sportsskyting i Sør Afrika i forrige uke var det en norsk 13 år gammel jente som tok sølv i juniorklassen!Skyting i forskjellige former er interessant og betydelig vanskeligere enn mange tror... stort sett gode miljøer, - og så kan man jo treffe kjente...![]()
Ingen akariebilder?Fluefiske
Seilflypilot
Modellflypilot
Akvarium
CNC-bygging / brukes til å realisere andre prosjekter som f.eks høyttalerkabinett, modellflyturbin mm.
Sånn litt av hvert egentlig![]()